شمانیوز
شما نیوز

تأکید دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران بر خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی

دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران در بازدید از مراکز ارائه خدمات این بانک در پایانه مرزی مهران بر خدمت‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی تأکید کرد.

تأکید دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران بر خدمت رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: وی در این بازدید با اشاره به خدمت‌رسانی این بانک به زائران اربعین حسینی از سیزدهم مهرماه سال‌جاری در پایانه‌های مرزهای مهران، چزابه، شلمچه و همچنین مرز خسروی اظهارداشت: شعب ارزی و شعب شهرستان‌های سوسنگرد، خرمشهر، قصرشیرین و مهران و همچنین سقراط اهواز و مرکزی ایلام آماده واگذاری ارز زیارتی اربعین به زائران می‌باشند که تا بیست و پنجم همین ماه ادامه دارد.

شیری تصریح کرد: دودستگاه خودپرداز  (ATM)سیار این بانک در مرز مهران مستقر شده و به صورت شبانه‌روزی به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی دارد و علاوه بر آن تعداد 28 دستگاه خودپرداز دیگر مستقر در شعب و باجه‌های بانکی استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه، شعبه ارزی قصر شیرین استان کرمانشاه و شعب کشیک شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب استان کرمانشاه، شعب شهرستان‌های خرمشهر و سوسنگرد استان خوزستان و شعبه شهرستان مهران استان ایلام آماده ارائه خدمات متنوع بانکی به زائران عتبات عالیات هستند.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران عنوان کرد: دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتابی می‌توانند بصورت روزانه طی 5 میلیون ریال وجه نقد در قالب دوبرداشت 2میلیون ریالی و یک برداشت یک میلیون ریالی در فاصله زمانی سیزدهم لغایت سی‌ام مهرماه سال‌جاری از خودپردازهای مستقر در شعب، باجه‌های بانکی استان‌های مذکور دریافت نمایند.

شیری افزود: موکب‌های پست بانک ایران در چهار مرز ذکر شده مستقر شده و با همکاری کارکنان و کارگزاران باجه‌های بانکی، اقدام به پذیرائی و خدمت‌رسانی به زائران می نمایند.

گفتنی است: دکتر شیری از موکب قمربنی هاشم پست بانک ایران مستقر در مرز مهران، پست بانک شعبه این شهرستان و چند طرح تامین مالی شده توسط این بانک نیز بازدید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied