شمانیوز
شما نیوز

پیشرفت عملیات ساخت مدرسه توسط بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان

بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، عملیات ساخت 4 مدرسه در مناطق سیل‌زده استان خوزستان را آغاز کرده‌بود که با پیشرفت بسیار خوبی در حال پیگیری است.

پیشرفت عملیات ساخت مدرسه توسط بانک‌پاسارگاد در استان خوزستان

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، به دنبال وقوع حادثه سیل در برخی از مناطق کشور، بانک‌پاسارگاد برنامه اساسی خود در سال جاری را مشارکت در ساخت مدرسه در این نواحی و اختصاص بودجه تبلیغاتی بانک به این امر خطیر، اعلام کرد. به دنبال این تصمیم، عملیات ساخت چند مدرسه در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان آغاز شد که با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

 

بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد پس از انجام هماهنگی‌های لازم با سازمان‌های مرتبط و انجام بررسی‌های دقیق، عملیات ساخت 4 مدرسه در استان خوزستان، شهرستان‌ شوش (روستاهای ذبیددبات، خشه سلمان سردال، مالک‌اشتر) و شهرستان الوان را آغاز کرده‌است که با توجه به پیشرفت بیش از 55 درصدی برخی از پروژه‌ها و سرعت اجرای عملیات ساخت، به زودی آماده‌ی بهره‌برداری خواهند شد.

 

گفتنی است تشکیل ستاد پشتیبانی پس از وقوع حادثه، اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی بانک و اهدای کمک نقدی به مبلغ 10 میلیارد ریال به هم‌میهنان سیل‌زده، ارسال لوازم خانگی و ... بخش دیگری از کمک‌های بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied