شمانیوز
شما نیوز

زمان اعلام نتیجه اعتراض به حذف یارانه ها

سخنگوی ستاد اجرایی تبصره ۱۴ قانون بودجه کشور در پاسخ به این سوال که بر اساس اطلاعات موجود چه تعداد از یارانه بگیران باید از دریافت مبالغ نقدی محروم شوند، گفت: این افراد حدودا بین ۲۴ تا ۲۴.۵میلیون نفر و در قالب سه دهک بالای درآمدی هستند.

زمان اعلام نتیجه اعتراض به حذف یارانه ها

به گزارش خبرنگارشمانیوز وبه نقل از تسنیم: حسین میرزایی اظهار کرد :«تا اواسط آبانماه نتایج اعتراضات را در قالب پیامک ارسال می کنیم و بنده درخواست دارم هر کس که دغدغه رسانه را پاسخ می دهد، باید ابهامات را از ما بپرسد.»

وی ادامه داد: «اینگونه نیست که طرح حذف دهک های بالا پیچیده شده و از همیشه ابهام بیشتری دارد. به هیچ وجه اینگونه نیست!»

میرزایی ادامه داد: «در حال حاضر بهترین شرایط در اجرای پروژه را طی می کنیم و امیدواریم به زودی برای مراحل بعدی حذف دهک های بالا را طی کنیم.»

وی موضوعاتی نظیر ابهام و پیچیده شدن طرح حذف دهک های بالا را تنها گمانه زنی عده ای دانست و افزود: «با ظن و گمان نمی توان پروژه ملی را اجرا کرد.»

 

میرزایی یادآور شد: «آقای یوسفیان ملا فرمودند اگر بخواهیم مسئله یارانه را در کشور ساماندهی کنیم، باید آن را از صندوق های رای جدا کرد؛ کاری با کدام دولت و کدام مجلس هم نداریم! این تحلیل یک نماینده مجلس است.»

وی با بیان این مطلب افزود: «در دولت های مختلف قرار بود این طرح عملی شود ولی اطلاعات لازم در دستگاه ها موجود نبود. وضعیت بانک های اطلاعاتی فاجعه است؛ خب این باید از سوی مجلس پیگیری می شد ولی به یاری خدا امروز این وضعیت تصحیح شده است.»

میرزایی در پاسخ به این سوال که بر اساس اطلاعات موجود چه تعداد از یارانه بگیران باید از دریافت مبالغ نقدی محروم شوند، گفت: «این افراد حدودا بین ۲۴ تا ۲۴.۵ میلیون نفر و در قالب سه دهک بالای درآمدی هستند.»

وی خاطرنشان کرد: «امروز روی بحث اعتراضات متمرکز هستیم. در میان این افراد کسانی هستند که می گویند ورشکست شده اند. فرایند برای محرز شدن باید طی شود که اگر ما در برابر این خوداظهاری بی اعتنایی کنیم، اجحاف است و لذا باید دست به بررسی میدانی بزنیم.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • بی نام

    نزدیک ۶ساله یارانه من وشوهرم قطع شد میزان حقوق شوهرم فقط یه میلیون تومن هست عدالت کجاست