شمانیوز
شما نیوز

بازدید استاندار خوزستان از موکب پست در مرز چذابه

استاندار خوزستان از نحوه خدمات رسانی به زائران حسینی در موکب پست واقع در مرز چذابه بازدید کرد.

بازدید استاندار خوزستان از موکب پست در مرز چذابه

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست: غلامرضا شریعتی در جریان این بازدید که به همراه مهران حموله مدیر کل پست استان و حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش های همکاران پست خوزستان در خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی، گفت: باید این فرصت به وجود آمده برای خدمت رسانی را ارج نهاد و قدر آن را دانست.

وی با اشاره به هفته پست و گرامیداشت زحمات و تلاش های کارکنان شبکه پستی، افزود: پست استان خوزستان حضور فعالی در ستاد اربعین استان و خدمت رسانی در طی مسیر زائران دارند.

فرماندار دشت آزادگان نیز در جریان این بازدید گفت: پست خوزستان سرعت و دقت قابل قبولی در  تحویل به موقع  گذرنامه ها و برگه های تردد مشتاقان زیارت امام حسین (ع) دارد.

حمید سیلاوی اضافه کرد: تاکنون بیش از  300 هزار گذرنامه و برگ تردد زائرین به صورت شبانه روزی در شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

موکب پست خوزستان بنا به تاکید معاون وزیر،رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، حمایت مدیرکل و کارکنان پست استان خوزستان به منظور ایجاد فضایی برای استراحت و پذیرایی از زائرین، خدمات پستی مورد نیاز آنان اعم از پست یافته، پست امانت و پست رستانت، در مرز چذابه راه اندازی شده است.

چذ2

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied