شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل‌گران جوان اقتصادی ایران

شبکه تعاملی تحلیل‌گران جوان اقتصادی ایران به منظور ایجادی بستری تعاملی جهت همفکری اقتصاددانان جوان و بهره‌مندی از ابعاد مختلف اقتصاد هوشمند آغاز بکار کرد.

راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل‌گران جوان اقتصادی ایران

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی: دولت تدبیر و امید همواره بر افزایش مشارکت جوانان کشور در فرایند تصمیم‌سازی و سیاستگذاری تاکید داشته است. در همین راستا با تاکیدات مقام عالی وزارت امور اقتصادی و دارایی بستری فناورانه، تحت عنوان اکونت (شبکه تعاملی نخبگان جوان اقتصادی) ایجاد گردید تا از طریق آن ضمن بهره‌مندی از سرمایه‌های فکری جوانان، زمینه برای نقش‌آفرینی آنان در حل مسائل اقتصادی کشور فراهم شود.

اکونت ضمن ایجاد اتاق‌های فکر تعاملی از ابتدا اقدام به جذب اساتید جوان دانشگاه، کارشناسان، صاحب نظران و صاحبین کسب و کار به عنوان اعضای حقیقی فعال در شبکه نموده است. این شبکه تعاملی در تلاش است با بهره‌گیری از سرمایه‌های فکری نخبگان جوان کشور پس از شناسایی مسائل و دغدغه‌های اساسی اقتصاد ایران ،آن‌ها را اولویت‌بندی نموده ،راهبردهای علمی و ایده‌های خلاقانه ای برای حل مسائل و چالش‌های کنونی و پیش‌رو ارائه نماید.

اکونت یک شبکه‌ تعاملی تخصصی است که به منظور سهولت استفاده کاربران در پلتفرم‌های مختلفی طراحی شده است.

علاقه مندان برای عضویت در این شبکه و پیگیری اخبار تکمیلی و چگونگی فعالیت آن می توانند  به آدرس اینترنتی  Econet.mefa.ir  مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied