شمانیوز
شما نیوز

رونمایی از سامانه خدمات بانکی برای نابینایان در بانک اقتصادنوین

رونمایی از سامانه خدمات بانکی برای نابینایان در بانک اقتصادنویندر آستانه روز عصای سفید، سامانه خدمات بانکی نابینایان که با هدف تسهیل دسترسی خدمات برای نابینایان گرامی طراحی شده است، در شعبه میدان هفت‌‌تیر بانک اقتصادنوین رونمایی شد.

رونمایی از سامانه خدمات بانکی برای نابینایان در بانک اقتصادنوین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ در آیین رونمایی این سامانه که با حضور محمد ربیع‌‌زاده معاون کسب‌‌وکار بانک، نمایندگانی از انجمن نابینایان و جمعی از مشتریان نابینا در شعبه میدان هفت‌‌‌تیر برگزار شد، ربیع‌زاده ضمن تبریک روز جهانی عصای سفید به نابینایان، جمعیت 180 هزار نفری روشن‌‌دلان کشور را پاره‌‌ای از تن مردم ایران دانست.

او با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در ایفای مسئولیت‌‌های اجتماعی، گفت: بانک اقتصادنوین ارائه خدمات بانکی باکیفیت به آحاد جامعه را رسالت خود می‌‌داند.

معاون کسب‌‌‌وکار بانک اقتصادنوین ضمن ابراز خرسندی از راه‌‌‌اندازی این سامانه در آستانه روز جهانی عصای سفید، افزود: امیدواریم با توسعه این خدمت در سایر شعب، زمینه برای دسترسی هم‌‌وطنان روشن‌‌دل به خدمات بانکی بیش‌ از پیش فراهم شود.

در ادامه دکتر علی‌‌اکبر جمالی مدیرعامل انجمن نابینایان، ضمن قدردانی از بانک اقتصادنوین، ابراز امیدواری کرد این سامانه در تمام بانک‌‌های کشور راه‌اندازی شود.

در پایان این مراسم سامانه یاد شده توسط مهمانان نابینا افتتاح شد و برخی از خدمات آن به‌ صورت نمادین مورد استفاده قرار گرفت.

گفتنی است سامانه ویژه نابینایان، شامل دو بخش سخت‌‌افزاری و نرم‌‌افزاری است و مانیتور بریل دارد که در فرآیند تبدیل، دو خروجی صوتی و بریل به کاریران خود ارائه می‌‌دهد.

نسخه قابل چاپبازگشت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied