شمانیوز
شما نیوز

به مناسبت روز جهانی "عصای سفید" صورت گرفت:

تقدیر از کارکنان روشندل ایمیدرو

رئیس هیات عامل ایمیدرو به مناسبت روز جهانی نابینایان ( عصای سفید) از کارکنان روشندل این سازمان تقدیر کرد.

تقدیر از کارکنان روشندل ایمیدرو

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): خداداد غریب پور در این دیدار طی سخنانی، ضمن گرامیداشت این روز، تاکید کرد:‌ از خدمات چندین ساله روشندلان عزیز ایمیدرو قدردانی می کنم و امیدوارم در تمام مراحل زندگی سلامت و موفق باشید.

در متن تقدیرنامه رئیس هیات عامل ایمیدرو آمده است:

گر نباشد چشم ظاهر عیب نیست

در نبود چشم دل باید گریست

" 23 مهرماه، روز جهانی عصای سفید فرصت مغتنمی برای تجلیل و قدردانی از زحمات شما همکاران عزیز است. عصای سفید به مثابه پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشن دلان به حرکت در می آید و آیینه است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تامل و تفکر دیگران می گذارد.

اگر چراغ دل خاموش باشد، امید چشم های روشن برای پرواز، بیهوده است و دل روشن، در نفس ها می تپد و در تار و پود جانش، معطر می شود.

ضمن گرامیداشت و عرض تبریک این روز فرخنده، این لوح سپاس به پاس تلاش های ارزنده و صادقانه آنجناب تقدیم دارم. امید است در سایه پروردگار متعال، روزهای درخشانی داشته باشید و همیشه سبز باشد و سبز زندگی کنید."

بنابر این گزارش، سید محسن طباطبایی، رضا نجفی و سعید آزادی از روشندلان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران هستند که در محل مرکز تلفن این سازمان فعالیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied