شمانیوز
شما نیوز

بازدیدهای هفتگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های عمرانی:

ریتم تند توسعه در جزیره قشم

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدیدهای مداوم هفتگی خود از چندین پروژه عمرانی بازدید کرد.

ریتم تند توسعه در جزیره قشم

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از فرینا: حمیدرضا مومنی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونین و مدیران این سازمان، روز پنج شنبه 25 مهر ماه در نخستین مرحله از این بازدید با حضور در اسکله بهمن، مراحل تکمیل طرح توسعه ای این اسکله و احداث رمپ RoRo را مورد بررسی قرار داد.

رمپ RoRo طرح توسعه ای اسکله بهمن، حمل و نقل وسایل نقلیه را آسان کرده و به فرآیند تخلیه و بارگیری محصولات صادراتی و وارداتی سرعت می بخشد.

 طرح توسعه اسکله بهمن به طول 360 متر، دو پست به ظرفیت پست های اسکله بهمن افزوده و ظرفیت تخلیه و بارگیری کالاهای تجاری را به 10 برابر ظرفیت فعلی خواهد رساند.

در مرحله دوم این بازدیدها، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه از طرح توسعه غرب شهر قشم با عنوان پروژه شهرک مهستان بازدید کردند و دستوراتی جهت تسریع روند کار ارایه شد.

بازدید از روند پیشرفت پروژه ساختمان آلفابت، مراحل ساخت خور هلر و عملیات تعریض بلوار ساحلی شهر درگهان بخش دیگری از گشت میدانی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود.

مومنی در ادامه، از قطعه سوم بزرگراه خلیج فارس که در مرحله آسفالت کیلومتر دو این پروژه  قرار دارد، نیز بازدید به عمل آورد.

وی همچنین به همراه رییس دادگستری و دادستان شهرستان قشم از مراحل ساخت زندان شهر قشم بازدید به عمل آورد و جهت تسریع در اجرای این پروژه دستور مساعدت و همراهی داد.

حمایت از زندانیان شهرستان و کمک به بهبود شرایط اقتصادی خانواده های این افراد در قالب اشتغالزایی برای زندانیان دربند، از دیگر اقدامات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید به عمل آمده بود.

بازدید از کانال جمع آوری آب های سطحی سایت سمن و میدان در دست احداث محله دوحه نیز بخش پایانی این گشت های میدانی هفتگی بود.

منطقه آزاد قشم برای تحقق توسعه پایدار نیاز به توسعه عمرانی دارد که منطبق با سیاست های طراحی شده حمیدرضا مومنی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان، در چهار سال گذشته، اقدامات جهادی در خصوص فعالیت های عمرانی و آسفالت مسیرهای دسترسی جزیره در حال انجام است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied