شمانیوز
شما نیوز

حضور فعال روابط‌عمومی و امور بین الملل گل‌گهر در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی

مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی (حرم تا حرم) در شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور سیل عظیم عاشقان حسینی از میدان امام علی (ع) تا آستان مقدس امامزاده علی (ع) برگزار شد.

حضور فعال روابط‌عمومی و امور بین الملل گل‌گهر در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر: هر سال اربعین سالار شهیدان که می‌رسد، دل‌ها بی قرار است؛ بی‌قرار حضور در وادی عشقی به نام کرب و بلا. خوشا به سعادت کسانی که امسال توانستند توشه بردارند و در سفری معنوی هم قدم با شهدا راهی دیار عشق و نینوا شوند؛ آن هم با پای پیاده و زمزمه «الحسین یجمعنا».

مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین حسینی (حرم تا حرم) در شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور سیل عظیم عاشقان حسینی از میدان امام علی (ع) تا آستان مقدس امامزاده علی (ع) برگزار شد. روابط‌عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به عنوان یکی از اعضا ستاد اربعین شهرستان با راه‌اندازی غرفه‌های مختلف و متنوع فرهنگی در این مراسم حضور داشت.

 راه‌اندازی غرفه هایی با مضامین فرهنگ عاشورایی در مسیر پیاده روی اربعین برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با استقبال خوب عزاداران و زائران همراه بود. در این غرفه های فرهنگی ضمن پذیرایی از عزاداران حسینی، فعالیت ها و خدماتی همچون برگزاری مسابقات قرآنی، نمایش فیلم های سه بعدی از واقعه عاشورا، کشف استعداد کودکان مداح و ... به علاقه‌مندان ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied