شمانیوز
شما نیوز

پیام قدردانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از خدمتگزاران حسینی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با انتشار پیامی از کلیه ی خدمت‌گزاران به زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع) تشکر کرد.

پیام قدردانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از خدمتگزاران حسینی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند:متن کامل پیام اسماعیل زمانی بدین شرح است:

باسمه تعالی

اربعین جهانی شد و جهانی تر هم خواهد شد. «مقام معظم رهبری»

عزم برخاسته ازبصیرت دینداران عزیز بار دیگر صحنه ای شکوهمند را در تاریخ بجای گذاشت. فراهم شدن زمینه‌های گام نهادن چندین میلیونی عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) در خاک کربلا و عبور هموطنانمان از سراسر کشور، ملل و نژادهای گوناگون از گذرگاه مرزی شلمچه جز در سایه‌ تلاش و مشارکت مردم، نهادها و ارگانهای دولتی، نظامی و انتظامی میسر نمی شد.

جا دارد از میزبانی برادران مسلمانمان در کشور عراق نیز قدردانی کرده و بدانیم مراسم اربعین پیام دوستی میان مسلمانان و شیعیان جهان را به گوش مستکبرین جهان می رساند و دشمنان اسلام را دلسرد و ناامید می کند.

لذا ضمن آرزوی قبولی خدمات و تلاش‌های همه خادمین بدین وسیله مراتب تقدیر و امتنان از همکاری‌های موثر و کارآمد کلیه دوست‌داران اهل بیت علیهم‌السلام که توفیق خدمت‌گزاری به زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع) در برگزاری اربعین امسال را داشتند، اعلام می نمایم.

امید است در سایه ی الطاف الهی راهپیمایی اربعین حسینی هر ساله باشکوه تراز قبل برگزار گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied