شمانیوز
شما نیوز

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروندگفت :

اروند منطقه ای ناامن برای قاچاقچیان

درصددیم با همکاری اعضای کارگروه ارتقا سلامت اداری و مقابله با قاچاق کالاو ارز، اروند را بیش از پیش به منطقه ای ناامن برای قاچاقچیان تبدیل کنیم.

اروند منطقه ای ناامن برای قاچاقچیان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند: سید علی موسوی درخصوص خروجی چهارمین نشست با اعضای کارگروه مذکور، افزود: در این جلسه مقرر شد به کلیه ی واردکنندگان درخصوص ضرورت ثبت اموال و انبارشان در سامانه جامع انبارها اطلاع رسانی شود و همچنین به درخواست ثبت سفارش کالاهای واردکنندگانی که فاقد شناسه انبار باشند ترتیب اثری داده نشود.

وی تصریح کرد:کنترل های لازم درخصوص عدم خروج کالاهای اساسی مشمول یارانه دولتی از طریق گردشگران و اتباع خارجی از مرزهای آبی و خاکی منطقه با جدیت بیشتری پیگیری و تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد.

موسوی ادامه داد: تصمیم گرفته شد، این اطلاع رسانی ها را در خصوص خروج کالاهای ممنوعه ،بخصوص برای گردشگران کشور دوست و همسایه عراق از طریق نصب بنر و یا از طریق رایزن بازرگانی ایران در استان بصره انجام دهیم.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: مردم را از طریق رسانه های ارتباط جمعی در جریان رسیدگی به موقع و خوب ادارات تعزیرات آبادان و خرمشهر در خصوص پروند ه های قاچاق قرار خواهیم داد.

سید علی موسوی در پایان گفت : کلیه ی اعضای کارگروه ارتقا سلامت اداری و مقابله با قاچاق کالاو ارز هم نظر بودند که منطقه آزاد اروند را به منطقه ای نا امن برای قاچاق و ارز بکنند؛ امیدواریم با تعامل و هم فکری اعضای این کمیته نظارت بر خروج و ورود کالا از مرزهای آبی و خاکی و تجاری به خوبی به انجام برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied