شمانیوز
شما نیوز

برگزاری گردهمایی شرکت های پرداخت یار در بانک ایران زمین

گردهمایی شرکت های پرداخت یار با حضور جمعی از مدیران حوزه فناوری اطلاعات و مدیران اعتبارات و امور شعب بانک ایران زمین و امور تحقیق و توسعه و شرکت‌های پرداخت یاری در راستای معرفی محصولات این بانک به فعالین این عرصه و گسترش فعالیت‌های فی‌مابین برگزار شد.

برگزاری گردهمایی شرکت های پرداخت یار در بانک ایران زمین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک یاران زمین، در این گردهمایی  فرهاد اینالوئی  معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با تشریح شرایط کسب و کارهای آنلاین  ضمن معرفی محصولات دیجیتال بانک ایران زمین بیان داشت: با توجه به برنامه های کلان بانک ایران زمین تا سال 1400 این بانک به بانک دیجیتال تبدیل خواهد شد.

 

وی با بیان این که امروز شاهد رشد فزاینده کسب‌ و کارهای نوین هستیم، اظهار داشت: خرسندیم که سند راهبردی بانکداری دیجیتال در وزارت اقتصاد و بانک مرکزی تهیه و ابلاغ شده است چرا که این اقدام می تواند کشور را به سوی توسعه پایدارهدایت کند.

 

اینالوئی با بیان این که بانک ایران زمین از 3 سال گذشته برنامه های کلان خودرا در جهت اجرایی شدن بانکداری دیجیتال آغاز کرده است، گفت: اکنون با تغییر شرایط کسب و کار و رشد روز افزون فعالیت های تجاری در بستر فضای مجازی، چرخه تکمیل فرایند ها توسط پرداخت‌یارها و با کمک شرکت‌های پرداخت و بانک ها تکمیل وسرعت ارائه خدمات به این کسب و کارها  افزایش خواهد یافت. 

 

وی افزود: خلاقیت، سرعت و ارائه خدمات متنوع و ساده سازی فرآیندهای دریافت درگاه‌های پرداخت مواردی است که توسط پرداخت‌یاران انجام و موجب تسهیل ارائه خدمات دیجیتال به مردم در آینده ای نزدیک خواهد شد. 

 

در این گردهمایی اصغر باباپور مدیرامور بانکداری مدرن بانک ایران زمین با اشاره به ارائه 200 خدمت در پلتفرم ایران زمین بوم بیان داشت: با توجه به فعالیت های متنوع شرکت های پرداخت یار بانک ایران زمین با ارائه پلتفرم ایران زمین بوم تلاش می کند ضمن دریافت تجربه مشتریان فضای مناسبی را برای فعالیت آن ها فراهم سازد.

 

وی با تاکید بر این موضوع که تکمیل فرایند ارائه خدمات مستلزم همکاری بانک ها ، پرداخت یارها و شرکت های پرداخت است، گفت: بانک ایران زمین تلاش می کند با برگزاری جلسات مختلف فنی نظرات طرفین را برای اجرای بهتر خدمات عملیاتی سازد.

 

حسین درویشها مدیرامور اعتبارات بانک ایران زمین نیز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه بانکداری شرکتی این بانک اظهار داشت: تلاش شده است که در خصوص شرکت های پرداخت یار و با توجه به دستورالعمل های بانک مرکزی بسته های حمایتی از سوی این مدیرت برای آنها تدوین و ارائه شود که این موضوع با تعامل طرفین می تواند به مرحله اجرا نیز برسد.

 

فرید جهانبخش مدیر امور تحقیق و توسعه بانک ایران زمین ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت های پرداخت یاردر بانک ایران زمین اظهار داشت: مدیریت امور تحقیق و توسعه به عنوان نقطه اتصال شرکت های پرداخت یار با مدیریت های مختلف بانک ایران زمین تلاش می کند با دریافت ایده ها و تقاضاهای هریک از شرکت ها بستری مناسب جهت ارائه خدمات برای این شرکت ها را در بانک فراهم سازد.

 

وی با اشاره به پتانسیل های موجود بانک ایران زمین و نیز برنامه های کلان تعریف شده در خصوص بانکداری دیجیتال خاطرنشان ساخت: دریافت پیشنهادات و نیز ارتباط مناسب و سازمانی با شرکت ها می تواند در ایجاد خدمات و استفاده از تجربه مشتریان می تواند فرصتی فراهم آورد که خدمات ارائه شده به بهترین نحو به این شرکت ها ارائه شود.

در بخشی از این مراسم مدیران و شرکت‌های پرداخت مسائل مختلف این حوزه را مورد بررسی قراردادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied