شمانیوز
شما نیوز

برگزاری اولین کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در استان اصفهان

اولین کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در استان اصفهان و با حضور اعضای شورای هماهنگی طرح، ریاست شورا و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، روسای کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران و اصفهان، دبیر انجمن سنگ آهن، نمایندگان انجمن سنگ تزئینی، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت، ریاست سازمان نظام مهندسی و ریاست خانه معدن، مدیر کل منطقه سازمان زمین شناسی و دست اندرکاران بخش معدن استان اصفهان تشکیل شد.

برگزاری اولین کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در استان اصفهان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران: اولین کارگروه استانی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در استان اصفهان و با حضور اعضای شورای هماهنگی طرح، ریاست شورا و مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، روسای کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران و اصفهان، دبیر انجمن سنگ آهن، نمایندگان انجمن سنگ تزیینی، ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت، ریاست سازمان نظام مهندسی و ریاست خانه معدن، مدیر کل منطقه سازمان زمین شناسی و دست اندرکاران بخش معدن استان اصفهان تشکیل شد.

در این جلسه ضمن ارائه تحلیلی فرصت های موجود در فعال سازی معادن غیر فعال استان اصفهان توسط مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح، محورهای اجرایی تعیین و دسته بندی شد.

معادن مس، سرب و روی، آهن، منگنز، نسوز، خاک صنعتی و سنگ های تزیینی از جمله موارد برنامه ریزی شده در استان اصفهان بودند که در این جلسه مورد بحث قرار گرفتند.

تامین زیرساخت، موضوع اعمال ماده ۲۴ مکرر، هماهنگی های بین بخشی دستگاه های دولتی موارد کلی طرح شده در جلسه مذکور بودند.

بر اساس این گزارش در پایان بازدید از یکی از معادن سرب روی استان اصفهان جهت بررسی پتانسیل فرآوری و استفاده از ظرفیت خالی به منظور فعال سازی سایر معادن سرب و روی استان و مشارکت در اجرا انجام شد.

همچنین چند مورد از موارد معدن فوق نیز با حضور مسئولین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان جهت تامین خوراک و حل مشکل محاسبات حقوق دولتی به صورت حضوری مشاوره و از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت پیگیری و حل و فصل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied