شمانیوز
شما نیوز

در راستای مسئولیت اجتماعی ذوب آهن انجام شد :

اهدا لوازم ورزشی به مدارس لنجان

در راستای مسئولیت های اجتماعی و به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، طی آیینی با حضور رؤسای آموزش و پرورش شهرستان لنجان و مدیر روابط عمومی یکم آبان ماه، 315 بسته ورزشی از سوی ذوب آهن به مدارس این شهرستان اهدا شد .

اهدا لوازم ورزشی به مدارس لنجان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان: ایرج شاهمرادی، رییس آموزش و پرورش زرین شهر در این آیین گفت: ذوب آهن با تهیه و توزیع امکانات و البسه ورزشی در مدارس شهرستان لنجان نسبت به تربیت نسل جوان و دانش آموزان این شهرستان برنامه های حمایتی خوبی دارد .

وی افزود: با حضور مهندس یزدی زاده به عنوان مدیر عامل ذوب آهن اصفهان،  فصل نوینی از کتاب تعاملات این شرکت با مجموعه شهرستان لنجان گشوده شده است که آثار و نتایج مثبت آن را بیش از پیش شاهد خواهیم بود .

سید ضیا موسوی، رئیس آموزش و پرورش فولادشهر نیز گفت: ذوب اهن اصفهان در مباحث فرهنگی و تربیتی جوانان منطقه، نقشی برجسته دارد.

 وی با بیان این که ذوب آهن اصفهان، منشاء شناسایی و تربیت استعدادهای شهرستان لنجان محسوب می شود افزود: با نگاه ویژه ای که مهندس یزدی زاده به مردم و جوانان شهرستان دارند خیلی از مسائل و مباحث مربوط به آموزش و پرورش لنجان با درایت ایشان و تعامل مناسب حل و فصل شده است .

عیدی محمد قمی، رئیس آموزش و پرورش باغبادران نیز در این آیین گفت : حمایت های ذوب آهن اصفهان از شهرستان لنجان به ویژه در امور تربیتی ، فرهنگی و ورزشی کاملا مشهود است .

وی افزود : دیدگاه حمایتی ذوب آهن از آموزش و پرورش شهرستان باعث شده بخش بزرگی از مشکلات و محدودیت مدارس لنجان برطرف شود .

رئیس آموزش و پرورش باغبادران، حمایت از تیم های باشگاهی ذوب آهن را وظیفه مردم منطقه دانست و گفت: همه ما باید تیم های ورزشی ذوب آهن را در مسابقات گوناگون به طور جدی حمایت و تشویق کنیم.

علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان در این آیین، گفت: با تاکید مهندس یزدی زاده، پویایی و شادابی دانش آموزان شهرستان لنجان از اولویت مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن می باشد .

وی ، سطح تعامل دو مجموعه را قابل قبول دانست و افزود: با تعامل و هماهنگی های مستمر سطح این تعاملات تقویت و بیش از پیش افزایش خواهد یافت .

مدیر روابط عمومی ذوب آهن با اشاره به مسابقات ورزشی آموزشگاه های لنجان که سال گذشته به مناسبت چهلمین سال انقلاب اسلامی توسط ذوب آهن برگزار شد، تاکید کرد: ذوب آهن اصفهان بنا بر مسئولیت های اجتماعی خود  از برگزاری مسابقات دانش آموزی و  بومی ، محلی در سطح شهرستان حمایت کرده و در این گونه امور مشارکت فعال خواهد داشت.

وی، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن را متعلق به یکایک مردم لنجان دانست و خاطر نشان ساخت: انتظار می رود همه ما در شهرستان لنجان نسبت به تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن تعلق خاطر داشته باشیم و در مسابقات گوناگون به عنوان هوادار  از  این تیم ها حمایت کنیم .

شایان ذکر است: بسته های اهدایی ذوب آهن به مدارس شهرستان لنجان شامل توپ های فوتبال، بسکتبال، والیبال، فوتسال و توپ و راکت بدمینتون و پینگ پنگ بود.

در2

در3

 

در4

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied