شمانیوز
شما نیوز

نماینده مردم مازندران در مجلس:

موفقیت شبکه پستی در گرو خلاقیت و کار تیمی است

موفقیت شبکه پستی در گرو خلاقیت و کار تیمی است

موفقیت شبکه پستی در گرو خلاقیت، کار تیمی و داشتن نیروی انسانی متخصص است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست: سردار ولی اله نانواکناری صبح امروز در جریان دیدار با حسین کرمی سرپرست اداره پست استان مازندران بر همسو شدن هرچه بیشتر شبکه پستی با نیازهای روز جامعه تاکید کرد .

وی از موزعین به عنوان امین مردم و تلاشگران خط مقدم پست یاد کرد و افزود: موزعین، ویترین نمادین مجموعه پست در جامعه هستند که با خدمت صادقانه و تلاش وافر، رضایتمندی مردم را تامین می کنند.

او تصریح کرد: ما نمایندگان مجلس به عنوان حامی و پشتیبان کارکنان پست در خانه ملت، تلاش می کنیم تا حد امکان از مطالبات و خواسته های به حق تلاشگران شبکه پستی، صیانت و حمایت کنیم.

نانواکناری اضافه کرد: نیروی انسانی سخت کوش و پرتلاش، سرمایه اصلی شبکه پستی به شمار می آید که در سایه همدلی، مشارکت و همزبانی با یکدیگر  و حمایت همه جانبه مسئولین، در انجام وظایف و مسئولیت ها، موفق تر عمل خواهند کرد.

وی در ادامه  از واحد کارت هوشمند ملی و باجه پستی شهید صادقی بازدید کرد و در گفت و گو با کارکنان این واحدها گفت: افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمت مطلوب به مردم، ارتقا جایگاه پست و اعتماد به این شبکه را به همراه دارد.

حسین کرمی مدیرکل پست مازندران نیز در این دیدار، ضمن تشریح عملکرد پست استان در سال جاری و خدمات ویژه ای که در ایام اربعین به زائرین حسینی ارایه می شود، خواستار پیگیری مجدانه نمایندگان مجلس نسبت به مطالبات کارکنان شبکه پستی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی