شمانیوز
شما نیوز

در ویرایش جدید اطلس ملی فولاد ایران انجام شد:

تکمیل اطلاعات نقشه فولاد کشور و پیاده سازی نرم افزار واقعیت افزوده

"ویرایش جدید اطلس ملی فولاد ایران"، اطلاعات نقشه فولاد کشور تکمیل و نرم افزار واقعیت افزوده، طراحی و پیاده سازی شده را در دسترس قرار داد.

تکمیل اطلاعات نقشه فولاد کشور و پیاده سازی نرم افزار واقعیت افزوده

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو): انجمن فولاد ایران، با توجه به روند تکمیل زنجیره فولاد، به روز رسانی اطلس ملی فولاد ایران را در دستور کار قرار داد.

در این نسخه، مواردی همچون مشخصات و موقعیت جغرافیایی 300 واحد و طرح فولادی با ظرفیت بالا 30 هزار تن، معرفی همه واحدها و طرح های فولادی به تفکیک هر استان و دسته بندی براساس فرآیند تولید و معرفی واحدهای فولادی در نرم افزار شامل اطلاعات عمومی و تخصصی درج شده است.

همچنین در نسخه جدید اطلس ملی فولاد، آخرین آمار و نمودارهای صنعت فولاد کشور و جهان، موقعیت و ذخایر قطعی و احتمالی معادن سنگ آهن، نقشه زیرساخت های حمل و نقل و معرفی حدود 500 تامین کننده اصلی زنجیره فولاد آورده شده است.

در نرم افزار واقعیت افزوده اطلس ملی فولاد ایران – که بر روی سیستم های عامل اندروید و IOS قابل نصب است- کاربر قادر است علاوه بر دسترسی به اطلاعات واحدهای فولادی کشور، با تنظیم دوربین گوشی بر روی آیکون کارخانه مورد نظر و انتخاب آن، اطلاعات جامعی از آن شرکت مشاهده کند.

شرکت های زنجیره فولاد برای خرید اطلس ملی فولاد ایران می توانند از طریق انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران (88551705-021) اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied