شمانیوز
شما نیوز

بازدید از پروژه های حوزه های حمل و نقل شهری، کشاورزی و صنعتی که با استفاده از توانمندی های داخلی و سرمایه گذاری خارجی در مشهد مقدس اجرا است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه سفر به استان خراسان رضوی، از چند پروژه حمل و نقل شهری ، کشاورزی و صنعتی در شهر مشهد مقدس و اقمار آن بازدید کرد.

بازدید از پروژه های حوزه های حمل و نقل شهری، کشاورزی و صنعتی که با استفاده از توانمندی های داخلی و سرمایه گذاری خارجی در مشهد مقدس اجرا است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی: دکتر فرهاد دژپسند از مراحل اجرایی خط ۳ قطار شهری مشهد بازدید کرد و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات مربوط به توسعه شبکه ریلی شهری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، خط سوم قطار شهری مشهد به طول ۲۸.۵ کیلومتر از الهیه تا سیدی در حال احداث می‌باشد که تاکنون ۱۳ کیلومتر آن حفاری شده است.

وزیر اقتصاد در جریان این بازدید گفت:روند اجرای پروژه قطارشهری در مشهد نمادی از اتکا به توان فنی و اجرایی داخلی است که می‌تواند الگویی برای تمام کشور باشد.

وزیر اقتصاد افزود: اتکا به نیروهای جوان و توان داخلی در مدیریت شهری و ساخت قطارشهری نشانه توان بسیار بالای نیروی جوان و ظرفیت‌های فراوان این بخش است.

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی توس، از کارخانه "لیمون چینی" تولید کننده ظروف چینی تزئینی دیدن کرد.

وزیر اقتصاد در دومین بازدید خود از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی توس، از کارخانه صنایع پودر شیر مشهد، تولید کننده شیر خشک و محصولات غذایی کودک بازدید کرد.

این گزارش می افزاید، این واحد صنعتی یکی از نمونه های موفق سرمایه گذاری خارجی در تولید محصول باکیفیت و صادراتی است.

وی همچنین از کارخانه "نوین زعفران" به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات خوشه زعفران در شرق کشور دیدن کرد.

دژپسند در پایان برنامه های امروز به مناسبت شهادت امام رضا (ع) با حضور در موکب های زائران پیاده حرم آن امام در جریان نحوه خدمت رسانی به زائران قرار گرفت.

گفتنی است، استاندار خراسان رضوی و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و سایر مدیران استانی، وزیر اقتصاد را در این بازدیدها همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied