شمانیوز
شما نیوز

حضور شرکت مس در پانزدهمین نمایشگاه ایران کان مین 2019

شرکت ملی صنایع مس ایران در پانزدهمین نمایشگاه «ایران کان مین» که هر 2 سال یک‌بار با همکاری شرکت ایمگ آلمان برگزار می‌شود حضور می‌یابد.

حضور شرکت مس در پانزدهمین نمایشگاه ایران کان مین 2019

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از مس پرس: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته (ایران کان مین 2019) نهم آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند. رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو نیز 11 آبان‌ماه جاری از این نمایشگاه دیدن خواهد کرد.

بنابراین گزارش، «خداداد غریب‌پور» معاون وزیر صمت و رئیس هیأت‌عامل ایمیدرو، «اردشیر سعدمحمدی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و «فرید دهقانی» مدیرعامل صندوق بیمه فعالیت‌های معدنی ساعت 11 تا 13:30 یازدهم آبان در پنل تخصصی «نقش دولت در تسهیل و توسعه درآمدهای غیر نفتی»حضور خواهند یافت.

بسترسازی تحقق نقشه راه معدنی، زنجیره صنایع فلزی با نگاه ویژه به فولاد و مس، نقشه راه برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی و نقش صندوق‌های سرمایه‌گذاری و نظام بانکی در توسعه معدنی از محور‌های مورد بحث در این پنل است.

در نمایشگاه امسال بیش از 150 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 30 شرکت خارجی یا نمایندگی‌های آنها، جدید‌ترین تولیدات و صنایع معدنی خود را در معرض دید علاقمندان و فعالان حوزه صنعت و معدن قرار می‌دهند.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه پذیری، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات،تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی، بهبود فضای کسب‌وکار و معرفی ظرفیت‌های معدنی کشور، جهت‌دهی سرمایه‌های داخلی و خارجی به بخش‌های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین، همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت‌ها، ازجمله اهداف برپایی این رویداد است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied