شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد

با صدور حکمی از سوی علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، محمد مدنی فر به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: با صدور حکمی از سوی علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان، محمد مدنی فر به عنوان مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد منصوب شد. 

امروز یکشنبه دوازدهم آبان ماه 98 طی جلسه ای با حضور عباس آرگون مدیرعامل توسعه تجارت فراگیر فولاد خوزستان و اعضای هیات مدیره شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، محمد مدنی فر فعالیت خود را به عنوان مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت آغاز نمود.

در این جلسه عباس آرگون ضمن تقدیر از زحمات محمد حسین مولوی زاده مدیرعامل اسبق، خواستار همکاری مدیران و کارکنان با مدیرعامل جدید این شرکت در راستای تحقق تمامی اهداف مجموعه شد.

گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد به منظور اشتغال زایی و تامین مواد اولیه کارخانجات تولید فولاد خام کشور با ظرفیت تولید سالیانه ٢/٥ میلیون تن کنسانتره و گندله تاسیس گردید و در اسفند ماه سال 96 عمده سهام این شرکت از سوی فولاد خوزستان خریداری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied