شمانیوز
شما نیوز

در پیام وزیر صمت به نمایشگاه رینوتکس تاکید شد :

نهضت ساخت داخل راهبرد اصلی وزارت صمت است

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی به هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رینوتکس ۲۰۱۹ در تبریز که بوسیله رئیس هیات عامل ایدرو قرائت شد، اعلام کرد: پیشبرد نهضت ساخت داخل و حمایت همه جانبه از آن راهبرد اصلی این وزارتخانه است.

نهضت ساخت داخل راهبرد اصلی وزارت صمت است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایدرونیوز: در پیام رحمانی به هفتمین نمایشگاه رینوتکس که در آیین افتتاحیه آن قرائت شد، آمده است: تقارن برگزاری این نمایشگاه با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانگر این است که جوانان این مرز و بوم همانطور که در تسخیر لانه جاسوسی و دفاع مقدس نشان دادند، همچنان پرچم دار مبارزه با استکبار جهانی هستند.

در این پیام تاکید شده است: رهبر معظم انقلاب سال ۱۳۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری فرمودند و بر این اساس برنامه ویژه ای مشتمل بر ۳۴ پروژه در ۷ محور در وزارت صمت تدوین و نهضت ساخت داخل راهبرد اصلی این وزارت قرار گرفته است که با مجاهدت شبانه روزی تمامی ارکان بخش صنعت ، معدن و تجارت در حال اجراست.

پیام وزیر صمت حاکی است: به تاسی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب، مجموعه صنعت، معدن و تجارت با مجاهدت شبانه روزی در جبهه های مختلف جنگ اقتصاد در پی تحقق سیاست های اقتصادی مد نظر معظم له است تا بر تکیه بر توسعه دانش و فناوری در همه بخش های مختلف، ضمن پیشروی برنامه های متعدد، اقدامات لازم برای تاب آوری اقتصاد کشور در دوران سخت جنگ اقتصادی را فراهم کند.

در پیام اضافه شده است: اقدامات جاری وزارت صمت در حوزه رونق تولید، موجبات خرسندی مقام معظم رهبری را فراهم کرده است و بر سر قول خود در بی اثر کردن تحریم ها هستیم و بدین وسیله اعلام می داریم که این امر وظیفه ما را نه تنها در وزارت صمت، بلکه در تمامی ارکان بخش صنعت، معدن و تجارت در جنگ اقتصادی ظالمانه بیش از پیش سنگین تر می کند.

پیام رحمانی حاکی است: همانطور که در گام دوم انقلاب درج شده است، استمرار نمایشگاه رینوتکس در شهر اولین ها بیانگر این است که با جهاد علمی و حضور نسل مومن ، دانا و پر انگیزه بی شک فاصله میان باید ها و واقعیت ها در آینده با قدرت بیشتر طی شود.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز، موسوم به رینوتکس ۲۰۱۹، امروز دوشنبه در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با حضور جمعی از مقام های کشور استانی آغاز به کار کرد.

بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ طرح، ایده و محصول فناورانه و دانش‌بنیان برای شرکت در این نمایشگاه ثبت‌نام کرده اند و ۳۰ رویداد جانبی در حوزه‌های علمی و فناوری نیز برگزار می‌شود.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) ۱۳ تا ۱۷ آبان ماه جاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در نمایشگاه بین المللی تبریز در حال برگزاری است.

ششمین دوره نمایشگاه رینوتکس نیز دهم تا چهاردهم آبان ماه پارسال در تبریز برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied