شمانیوز
شما نیوز

حضور دانش‌ آموزان فولاد خوزستان در راهپیمایی ۱۳ آبان

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، دانش آموزان مجموعه مدارس امام حسین(ع) در سطوح دبستان، دبیرستان دوره اول و دبیرستان دور دوم پسران و دختران به همراه معلمان و کادر مجتمع آموزشی امام حسین(ع) هم گام با دانش آموزان سراسر کشور در محوطه دویست دستگاه راهپیمایی کردند.

حضور دانش‌ آموزان فولاد خوزستان در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان: در این راهپیمایی باشکوه، دانش آموزان و اولیا رده های مختلف مدارس امام حسین (ع) با در دست داشتن پرچم کشورمان و سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

این راهپیمایی صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان‌ ماه ۹۸ از مقابل حسینیه دویست دستگاه تا فلکه دریاچه این مجموعه، بصورت رفت و برگشت انجام شد. 

در پایان راهپیمایی، با تجمع شرکت کنندگان مقابل حسینیه دویست دستگاه بیانیه‌ای به شرح زیر صادر شد.

در بین تمامی مناسبت‌ های انقلاب عزیزمان، ۱۳ آبان روز پرحادثه‌ تری است. تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار ناجوانمردانه دانش‌ آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ مقابل دانشگاه تهران و نهایتاً تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸، یوم الله سیزدهم آبان‌ ماه را ماندگار کرده است.

در کنار این مناسبت‌های مهم، اختصاص عنوان «روز دانش‌آموز» در تقویم رسمی کشور اهمیت ۱۳ آبان را به ویژه برای ما دانش آموزان دو چندان نموده است.

۱۳ آبان روز استکبارستیزی و مبارزه با یزیدیان زمان در حیات سیاسی و اجتماعی ملت مبارز ایران است در عین حال ایران اسلامی مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت‌های صلح طلب و آزاده ی جهان است.

استکبار جهانی بی شک کلاف سردرگمی است که قلب تپنده اش شیطان بزرگ آمریکاست که خون شقاوت و جنایت را بر جان نحیف ملت های مظلوم دنیا می گستراند.

آمریکا و ارباب نادانش اسرائیل غاصب با حمایت از ایادی منطقه ای خود می کوشند تا با چپاول سرمایه های مادی، معنوی و فرهنگی همه ملت‌ها به ویژه جهان اسلام، درگیری و غارت را سرلوحه خود قرار داده و با کشتار بی رحمانه کودکان بی گناه منطقه و جهان سنگ بنای نظام سلطه را بیش از پیش بنیان گذارند.

ما دانش آموزان، ضمن اعلام همبستگی مجدد با آرمان ها و اندیشه های والای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اعلام می داریم، همانطور که آمریکا در گذشته نتوانسته هیچ غلطی بکند در آینده هم نیز نخواهد توانست؛ و از این تریبون آمادگی خود برای آموزش درس جغرافیا به رئیس جمهور آمریکا را اعلام می داریم تا بیاموزد خلیج فارس تا ابد خلیج همیشه فارس خواهد ماند.

همان گونه که رهبر عالیقدر انقلاب فرمودند: «فریاد مرگ بر آمریکا، برای دفاع از ارزش‌های انسانی است»

ما دانش آموزان نیز، همراه با تمام مردم انقلابی کشور، بار دیگر «مرگ بر آمریکا» را در لبیک به ندای «هیهات منّا الذلّه» حضرت سید الشهدا (ع) فریاد می کشیم.

استکبار

استکبار2

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied