شمانیوز
شما نیوز

تبلیغات شهر فرش به قیمت نارضایتی شهروندان

این روزها عموم شهروندان و مردم در نقاط مختلف کشور با تبلیغات سنگین و شدید شهر فرش مواجه شده اند و به انواع و اشکال مختلف تبلیغات این کسب و کار جدید را دیده و شنیده اند.

تبلیغات شهر فرش به قیمت نارضایتی شهروندان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از تیتربرتر: شهر فرش در تلاش است که در کنار تبلیغات سمعی و بصری بتواند به هر شکل ممکن شهروندان را جذب و با خود درگیر کند و در همین خصوص بنا بر اظهارات برخی از مخاطبان تیتربرتر گویا مدیران تبلیغات و بازاریابی این کسب و کار نوین با دسترسی به شماره تلفن بخش قابل توجهی از شهروندان اقدام به ارسال پیام های مختلف برای این شهروندان کرده و هربار به شکلی خاص و با پیامی خاص همچون «تخفیف ویژه»، «شما برنده یک تخته فرش شده اید» و... سعی بر جذب مشتری دارد.

اینگونه تبلیغات اگرچه در حوزه بازاریابی و تبلیغات جایگاه دارد و می تواند تاثیرگذار باشد اما مدیران شهر فرش باید این مهم را در نظر داشته باشند که اولا شهروندان براساس اعلام نارضایتی مخاطبان تیتربرتر اینگونه پیام ها را نوعی مزاحمت می دانند و دوم اینکه مدیران حوزه تبلیغات و بازاریابی شهر فرش به این سوال مهم پاسخ دهند که شماره این شهروندان را چگونه و از چه طریقی بدست آورده اند؟ و البته در جواب این مسأله را در نظر داشته باشند که قطعا ارسال این پیام ها اتفاقی و به صورت رندوم صورت نگرفته است چرا که بسیاری از دریافت کنندگان پیام های تبلیغاتی چه در بحث محل کار و چه محل زندگی و چه رفت و آمد به صورت تقریبی قرابت مکانی و محلی با این برند دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • عبدالحسین شیبانی

    تبلیغات شهر فرش صرفا جهت کشاندن مردم به آنجاست و پس از رفتن و خرید شرط و شروطی دارد که عملا با آنچه ادعا میکنند مغایرت دارد

  • ناشناس

    سلام، ما امروز به شهر فرش رفتیم ،خیلی تخفیف های ویژه و خوبی گذاشته بودن، مثلا فرش ۳/۵تومن رو ۲/۳ قیمت گذتشته بودن،یا فرش ۲۴متری ۹/۶ رو ۷/۹ قیمت گذاشته بودن.