شمانیوز
شما نیوز

زنگ های بیمه معلم در استان مازندران به صدا در آمد

با به صدا در آمدن زنگ بیمه در روز یکشنبه 19 آبان ماه توسط رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در یکی از دبستان های تهران، همزمان زنگ بیمه در شهرستان محمودآباد استان مازندران توسط بیمه معلم با هدف فرهنگ سازی و تعمیم فرهنگ بیمه به صدا درآمد.

زنگ های بیمه معلم در استان مازندران به صدا در آمد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، این مراسم با حضور فرمانداری محموداباد، مدیران استانی صنعت بیمه، مسئولان ارشد آموزش و پرورش، رییس تعاون و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش محمودآباد، در دبستان شهید عبدی روستای بائوده از توابع این شهرستان برگزار شد.


مراسم با تلاوت آیات قرآن، پخش پیام محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم و سرود سازمانی بیمه معلم در فضایی شاد و نوآورانه اغاز و با سخنرانی مدیر مدرسه ادامه یافت.


در ادامه جعفر خطی دیزآبادی، مدیر شعبه بیمه معلم استان مازندران با اشاره به اهمیت بیمه در زندگی خطاب به دانش اموزان عنوان کرد: پوشش های بیمه ای مسلماً می تواند در زندگی آرامش و آسایش خاطر ایجاد کند.

 

مراسم زنگ بیمه، جبران حلقه گمشده گسترش ضریب نفوذ بیمه است.
در ادامه این مراسم معاون فرماندار شهرستان محمود اباد ضمن تاکید بر ضرورت تعمیم فرهنگ بیمه در جامعه گفت: من بیمه را صنعت نمی دانم فرهنگی می دانم که توجه به آن در کشورمان کمرنگ است .


معاون فرماندار محمود اباد تصریح کرد: اگر کشوری به توسعه فرهنگی رسیده است یقینا بیمه یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار آن‌ بوده است لذا مجموعه همکارانم در فرمانداری محمودآباد با علم به اهمیت جایگاه بیمه در کشور و استان در این‌مراسم شرکت کردیم.


وی با بیان این که اگر تاکنون ضریب نفوذ بیمه در استان مازندران به حد مطلوب  نرسیده و یقینا در ترویج‌آن کم کاری صورت گرفته، خاطر نشان ساخت : بدون شک برگزاری چنین مراسمی با عنوان زنگ بیمه در مدارس جبران این حلقه گمشده را خواهد کرد.


معاون فرماندار محمودآباد در ادامه تصریح کرد: به نمایندگی از فرماندار محموداباد از مدیریت بیمه معلم استان مازندران بابت برگزاری این مراسم فاخر در شهرستان محمودآباد تشکر می کنم.


نواختن زنگ بیمه در 100 مدرسه در سال آینده
مشاور و رئیس دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، ضمن تقدیر از همکاری بیمه معلم در اجرای این مراسم گفت: بیمه معلم استان مازندران و اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران ارتباط خوب و تعامل دو سویه با یکدیگر دارند.


مشاور و رئیس دفتر مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با  اشاره به حرکت قابل تقدیر صنعت بیمه در امر تعمیم فرهنگ بیمه گفت: امیدواریم بتوانیم سال آینده در ۱۰۰ مدرسه سراسر استان نواختن زنگ بیمه را برگزار کنیم تا نقشی مهم در حوزه توسعه فرهنگ بیمه ای استان داشته باشیم.


رئیس دفتر و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه در کشورهای توسعه یافته توجه و التزام به صنعت بیمه امری ضروری است، گفت: در همین راستا آموزش و پرورش بر خود لازم می داند که جهت گسترش فرهنگ بیمه در کنار بیمه معلم قرار گیرد و در ادامه مدیر اداره آموزش و پرورش محمودآباد نیز، اهمیت بیمه عمر و زندگی را متذکر شد.


بنابراین گزارش، بخشی از برنامه نیز با طرح سوال بیمه ای و ارائه جوایز خاص به دانش آموزان و والدین ایشان، همراه بود.
گفتنی است ایجاد برنامه شاد و متنوع، از شاخص های مهم این مراسم بود که در این راستا علاوه بر اجرای گروه موسیقی محلی، به تمامی دانش آموزان مدرسه، هدایایی از طرف بیمه معلم اهدا شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied