شمانیوز
شما نیوز

راه اندازی واحد بازرسی، کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در آبادان

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند از ر‌اه اندازی واحدبازرسی، کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در اتاق اصناف شهرستان آبادان خبر داد.

راه اندازی واحد بازرسی، کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی در آبادان

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند: نشستی با همین موضوع با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف شهرستان آبادان در محل این اتاق برگزارشد.

سید علی موسوی با اشاره بر سیاست های سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص تامین مایحتاج عمومی و اساسی مردم منطقه ، نظارت بر قیمت کالاهای داخلی و وارداتی بخصوص کالاهایی که با مجوز این سازمان برای مصرف مردم منطقه عرضه می شود و کالای همراه مسافر بعنوان رئیس کمیسیون نظارت بر سازمان های صنفی تاکید کرد و افزود: بازرسی باید با جدیت بیشتری بر بازارهای اروند انجام شود.

وی از این پس واحد راه اندازی شده مذکور به همراه دارات صنعت، معدن و تجارت، استاندارد، بهداشت و درمان، اماکن ، تعزیرات حکومتی را ناظران مستقیم بر کنترل قیمت های بازار شهرستان آبادان دانست؛ تا مردم با کمترین دغدغه کالاهای اساسی خودشان را تامین کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این نشست همچنین بر ضرورت نصب اتیکت قیمت ها بر روی اجناس تاکید شد.

موسوی ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب منطقه در این وقت از سال و پایان راهپیمایی اربعین حسینی میزبان گردشگران ایرانی و خارجی در منطقه خواهیم بود که این امر مستلزم نظارت های بیشتر شود؛ تا بازار با کمبود کالا مواجه نشود.

درپایان جلسه سید علی موسوی رئیس کمیسون نظارت بر سازمان صنفی ضمن دریافت گزارش عملکرد هیات مدیره اتاق اصناف بر انتخاباب اتحادیه ها، برگزاری اجلاسات و نشست های مداوم با این اتاق تاکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied