شمانیوز
شما نیوز

نواختن زنگ بیمه در مدارس زنجان

بیمه میهن برنامه ملی زنگ بیمه در مدارس زنجان را با هدف آشناسازی دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای و همگانی سازی صنعت بیمه کلید زد.

نواختن زنگ بیمه در مدارس زنجان

 

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه میهن، زنگ بیمه با هدف انتقال مفاهیم بیمه ای به زبان ساده برای دانش آموزان صبح امروز در دبستان فرشته شهر زنجان به صدا درآمد.

در این آیین که سید محمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران؛ داریوش محمدی مدیرعامل بیمه میهن و جمعی از بیمه گران و مقامات محلی استان حضور داشتند، سخنرانان اظهار داشتند که دانش آموزان، سفیران کوچک صنعت بیمه به شمار می روند و آینده کشور در گرو آگاه سازی آینده سازان از مفاهیمی نظیر ریسک، پوشش های گوناگون بیمه ای و اهمیت اعتمادسازی است و باید تلاش کرد تا این ماموریت با جدیت و حساسیت دنبال شود.

 

در این مراسم همچنین بر استفاده از ظرفیت های صنعت بیمه در خدمت رسانی به آحاد جامعه و استمرار و تداوم برنامه آموزشی به منظور تعمیم و توسعه فرهنگ بیمه در سطح جامعه تأکید گردید.

شایان ذکر است که طی این برنامه؛ مفاهیم بیمه‌ای به زبان ساده برای دانش آموزان تشریح شد و سپس گروه هنری نمایش بیمه ای به صورت موزیکال به اجرای برنامه پرداختند و در پایان مراسم نیز اقلام آموزشی از جمله کتاب و لوح فشرده پویانمایی بیمه ای به دانش آموزان اهداء شد. در این برنامه همچنین به قید قرعه به تعدادی از دانش آموزان جوایزی تقدیم شد.

 

شایان ذکر است این برنامه در راستای سیاست ها و راهبردهای بیمه مرکزی و همکاری شرکت های بیمه با هدف آموزش و توسعه فرهنگ بیمه همزمان در سطح بسیاری از مدارس کشور صورت گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied