شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان:

پساب فاضلاب شهری زرند ظرف سه سال آینده به فولاد زرند ایرانیان می رسد

هلدینگ میدکو از بدو تاسیس واحدهای خود در کرمان بنا داشته که آب مصرفی کارخانجات خود را از طریق فاضلاب های شهری و تصفیه فاضلاب تامین نماید تا نیازی به تامین از طریق آب کشاورزی برای مصارف صنعتی نداشته باشد.

پساب فاضلاب شهری زرند ظرف سه سال آینده به فولاد زرند ایرانیان می رسد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از معدن نیوز: سهراب نژاد افزود: در همین راستا یکی از پروژه های در حال اجر، پروژه فاضلاب زرند می باشد که در دو فاز انجام خواهد شد. فاز اول برای تولید 110 لیتر آب در ثانیه و فاز دوم برای حدود 180 تا 185 لیتر در ثانیه طراحی شده است.

وی ادامه داد: این پروژه 3 سال زمان خواهد برد و سرمایه گذاری اولیه آن حدود 217 میلیارد تومان برآورد شده که قطعا با توجه به افزایش قیمت های اخیر به دلیل نرخ ارز، پیش بینی می شود این پروژه با عددی حدود 400 میلیارد تومان به انجام برسد.

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان خاطرنشان کرد: با این پروژه کلیه پساب فاضلاب شهری باید جمع آوری شده و سپس به تصفیه خانه منتقل گردد و در نهایت به سمت کارخانجات ازجمله کارخانه فولادسازی هدایت شود. فولاد زرند ایرانیان در پساب کرمان نیز سهم عمده ای دارد که این طرح اجرا شده و آب حاصل از پساب شهری به کارخانه فولادسازی رسیده است.

وی در خاتمه گفت: برنامه ما این است که در آینده آب کلیه کارخانجات فولاد زرند به عنوان یکی از بزرگترین زیرمجموعه های هلدینگ میدکو از طریق پساب فاضلاب ها تامین گردد.

پیمانکار این پروژه شرکت ساختمانی مانا که یکی دیگر از زیرمجموعه های هلدینگ میدکو می باشد اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied