شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل با خانواده شهید ابراهیمی دیدار کرد

در آستانه میلاد فرخنده پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع)، مدیرعامل با خانواده شهید علی اکبر ابراهیمی، از شهدای پست در دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

مدیرعامل با خانواده شهید ابراهیمی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست: حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، ضمن تجلیل از جانفشانی شهید والامقام ابراهیمی، در گفت و گو با شهربانو امیری همسر این شهید، از زحمات و تلاش های وی در طول سالهای پس از شهادت و به ثمر رساندن فرزندان شایسته، قدردانی کرد.

در این دیدار که به همراه امیر محمدی ستا مشاور وزیر در امور ایثارگران انجام شد، مدیرعامل از هشت سال دفاع مقدس به عنوان بخشی از تاریخ افتخار آمیز کشور و هویت انقلاب اسلامی یاد کرد.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و جانبازان این دوران، از آنان به عنوان حماسه آفرینانی یاد کرد که با از جان گذشتگی و فداکاری شان، به ایران عزت و افتخار دادند.

نعمتی با اشاره به از خود گذشتگی همسر شهید در پرورش فرزندان موفق برای جامعه، این ایثار را نشان از ایمان راسخ، صبر و  بزرگواری خانواده های شهدا دانست.

در این دیدار، لوح تقدیر به امضای محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و لوح دیگری از سوی حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل به همسر شهید علی اکبر ابراهیمی اهدا شد.

شهید علی اکبر ابراهیمی متولد 1329 بود که در سال 1355 به استخدام پست استان یزد درآمد و در سال 1364 در عملیات جزیزه مجنون به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

از این شهید والامقام پنج فرزند به یادگار مانده است که چهار فرزند در رشته دندانپزشکی و یک فرزند در رشته مهندسی تحصیل کرده اند.

شهید ابراهیمی1

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied