شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/

درخشش سامانه ۱۰۰ همراه اول در سرعت بخشیدن به خدمات

شاید بتوان گفت ستاره 100مربع همراه اول به کهکشانی از خدمات ویژه برای مشترکان تبدیل شده است که با شماره گیری آن خدمات مورد نیاز حوزه اینترنت با سرعت نور برای همراه اولی ها محقق می شود.

درخشش سامانه ۱۰۰ همراه اول در سرعت بخشیدن به خدمات

به گزارش شمانیوز، این روزها شاید بتوان گفت وقت گران بهاترین وبا ارزش ترین دارایی هر انسانی است و همه ما در تلاش هستیم تا کوتاه ترین و مطمئن ترین مسیر را برای رسیدن به اهداف خود انتخاب کنیم.

در این میان و با چنین تفاسیری آن شرکت و ارائه کننده خدماتی موفق خواهد بود که توجه ای ویژه به چنین اصلی داشته باشد به این معنی که با لحاظ کردن تدابیری علاوه بر سرعت بخشیدن به ارائه خدمات آسان ترین راه را پیش روی مشتریان خود برای دسترسی به خدمات قرار دهد.

 

57

 

اپراتور اول تلفن همراه در این زمینه نیز پیشگام بوده و ضمن توجه به ذائقه مشترکان خود با ارج نهادن به وقت آنان برنامه هایی را طراحی کرده است تا مشترکان در کوتاه ترین زمان و البته آسان ترین مسیر به خدمات مورد نیاز خود دسترسی یابند.

بر اساس این گزارش، شرکت ارتباطات سیار ایران، دسترسی به تمامی محصولات و خدمات اینترنتی خود را علاوه بر سایر درگاه ها از طریق درگاه یکپارچه کد دستوری ۱۰۰ نیز ارائه می کند.

شاید برای شما این سوال مطرح شود که کدهای دستوری یا همان USSD چیست؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که USSD کدهایی هستند که با ستاره شروع می‌شوند و به مربع ختم می‌شوند.

در همین راستا اپراتور اول با طراحی یک کد دستوری واحد (سامانه جامع خدمات اینترنتی اپراتور اول)این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است تا با اعمال آن در کمترین زمان ممکن به خدمات مورد نیاز خود در حوزه خرید اینترنت و ... دسترسی داشته باشند.

همراهی اولی ها می توانند فقط با یک کد دستوری *100# به کدهای خرید و مشاهده باقی مانده بسته های اینترنت دسترسی داشته باشند.

گفتنی است ذیل ستاره 100 مربع ، 13 کد دستوری وجود دارد که می توان بسته‌های مختلف اینترنتی را فعال کرد یا از طریق آن به استعلام بسته ها پرداخت.

در ادامه مروری به کدهای دستوری برای خرید بسته اینترنت سی روزه، بسته اینترنت بلند مدت، کد استعلام و مشاهده باقیمانده بسته، بسته اینترنتی یک روزه و هفت روزه، بسته ترکیبی (اینترنت، مکالمه و پیامک)، دوشنبه سوری، اینترنت نامحدود شبانه، ویژه مشترکین جدید، اینترنت همراهی (پیشنهاد ویژه برای هر مشترک)، شبانت (2 بامداد تا 7 صبح)، صبحانت (6 صبح تا 12 ظهر) و بسته های ساعتی مدار فیروزه ای خواهیم داشت که به سادگی و کوتاهی شماره گیری چند دکمه تلفن همراه برای مشترکان محقق می شود.

 

بسته اینترنتی سی روزه *100*2#

بسته اینترنتی بلندمدت *100*4#

کد استعلام و مشاهده باقیمانده بسته *100*10#

بسته اینترنتی 1 روزه *100*31#

بسته اینترنتی 7 روزه *100*32#

بسته ترکیبی (اینترنت، مکالمه و پیامک) *100*52#

دوشنبه سوری *100*64#

اینترنت نامحدود شبانه *100*332#

ویژه مشترکین جدید *100*611#

اینترنت همراهی (پیشنهاد ویژه برای هر مشترک) *100*621#

شبانت (2 بامداد تا 7 صبح) *100*3311#

صبحانت (6 صبح تا 12 ظهر) *100*3312#

بسته های ساعتی مدار فیروزه ای *121*2# 

 

شرکت خدمات سیار همراه اول برای آسان تر کردن این فرآیند اقدام به طراحی طرح گرافیکی کاربردی برای مشترکان خود کرده است و شاید لازم باشد که هر همراه اولی این طرح را در گوشی همراه خود ذخیره داشته باشد و در صورت نیاز از آن بهره مند شود.

گزارش:معصومه افلاکی

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied