شمانیوز
شما نیوز

دو عضو جدید هیات مدیره تامین سرمایه نوین معرفی شدند

بر اساس آخرین صورتجلسه هیات مدیره تامین سرمایه نوین مورخ 18 آبان ماه 1398 با عنایت به معرفی نمایندگان جدید برخی از اشخاص حقوقی عضو هیات مدیره، آقای دکتر علی سعیدی به عنوان رئیس هیات مدیره به نمایندگی از بانک اقتصاد نوین و آقای داوود رزاقی به عنوان عضو هیات مدیره به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه اقتصاد نوین، تعیین سمت شدند.

دو عضو جدید هیات مدیره تامین سرمایه نوین معرفی شدند

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی تامین سرمایه نوین؛ بر اساس آخرین صورتجلسه هیات مدیره تامین سرمایه نوین مورخ 18 آبان ماه 1398 با عنایت به معرفی نمایندگان جدید برخی از اشخاص حقوقی عضو هیات مدیره، آقای دکتر علی سعیدی به عنوان رئیس هیات مدیره به نمایندگی از بانک اقتصاد نوین و آقای داوود رزاقی به عنوان عضو هیات مدیره به نمایندگی از شرکت مدیریت سرمایه اقتصاد نوین، تعیین سمت شدند.

همچنین برابر با این صورتجلسه آقایان دکتر منصور کنعانی امیری به نمایندگی از سرمایه گذاری غدیر به عنوان نائب رئیس، دکتر احمد بدری به نمایندگی شرکت ساختمان ایران، مهندس سید افضل موسوی به نمایندگی لیزینگ اقتصاد نوین، محمدرضا مروجی به نمایندگی از موسسه مالی اعتباری ملل، به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و آقای دکتر ولی نادی قمی به عنوان مدیرعامل برای باقی مانده دوران تصدی معرفی گردیدند.

لازم به ذکر است که آقای علی سعیدی دانش آموخته دکترای مالی بوده و سوابقی چون دو دوره عضویت در هیات مدیره سازمان بورس، عضویت در شورای عالی بورس و معاونت این سازمان را در کارنامه خود دارد. همچنین آقای داوود رزاقی نیز دانشجوی دکترای حسابداری و دارای سوابق مدیریت و عضویت در هیات مدیره نهادهای مالی و شرکتهای مختلف بازار سرمایه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied