شمانیوز
شما نیوز

نشست شوراى هماهنگى مدیران روابط عمومى صنعت بیمه

محصول صنعت بیمه " اطمینان" است

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور: سرمایه اصلی صنعت بیمه اعتماد و اقبال مردم است و این اعتماد با نقش پررنگ روابط عمومی های صنعت بیمه محقق می گردد.

محصول صنعت بیمه " اطمینان" است

به گزارش شمانیوز و به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت بدنی کشور، نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی صنعت بیمه کشور همزمان با ایام هفته وحدت و در آستانه میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق(ع) به میزبانی صندوق تامین خسارت بدنی برگزار شد.

در ابتدای این نشست صمیمی دکتر علی جباری مدیرعامل صندوق با حضور در جمع اعضای شورای ، ضمن خوش آمدی گویی به حاضرین ابراز داشت: 8دهه از عمر صنعت بیمه می گذرد و  صنعت بیمه در این سالها با فراز و فرودهای مختلفی روبرو بوده است.

وی ادامه داد: محصول صنعت بیمه اطمینان است و در این حوزه همیشه پیش قدم و مطالبه گر بوده است. اما متاسفانه محجور مانده است و روابط عمومی ها می توانند نقش این صنعت را بیش از گذشته برای مردم تبیین نمایند.

جباری افزود: در حوادث و بحران های مختلف مانند بیمه نفتکش ها ، زلزله و سیل چندسال اخیر ، بیمه نقش آفرین بود و از بروز خیلی از بحران ها جلوگیری کرد ، با پذیرش ریسک و پرداخت خسارت به موقع" امنیت روانی "جامعه حفظ کرد.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی کشور با اشاره به حوادث رانندگی و خسارت های این حوادث بر جامعه از بعد اقتصادی اجتماعی گفت: تصادفات متاسفانه خسارات جبران ناپذیری بر جامعه وارد کرده است و بغیر آسیب های مالی واقعا در بعد اجتماعی نیز آسیب ایجاد کرده است .قانونگزار سال 95 با بازنگری در قانون بیمه شخص ثالث یک تحول بزرگ را رقم زد و تمام ضرورت های لازمه در ادوار مختلف را در بخش بیمه شخص ثالث پوشش داد.

جباری به تبیین جایگاه صندوق تامین خسارت بدنی کشور در صنعت بیمه پرداخته و اظهار داشت: نهاد صندوق و صنعت بیمه یک زنجیره بهم متصلند و مکمل یکدیگر در موضوع بیمه شخص ثالث هستند ، این نهاد وجه عدالت اجتماعی نظام جمهوری اسلامی ایران است . آثار و تبعات نبود صندوق در کنار صنعت بیمه را بررسی کنید ، چه تعداد خانواده که از حادثه رانندگی آسیب دیده بودند تحت پوشش خدمات قرار گرفتند ، چه تعداد زندانی آزاد شدند با این رویکرد که آسیب های ماندن یک مقصر حوادث رانندگی در زندان جنبه های مختلفی دارد . اقدامات تنبیهی و سازوکارهای کاهش تصادفات ضروری است، خرید پوشش بیمه شخص ثالث الزامی است ، اما نگاه قانونگزار به صندوق ،کاهش آسیب های اجتماعی هر حادثه بوده است .

مدیرعامل صندوق تامین خسارت بدنی ادامه داد: با همین رویکرد، یعنی رویکرد همکاری صنعت بیمه و این نهاد ، صندوق به عضویت سندیکای بیمه گران ایران درآمد و با حسن اعتماد مدیران عامل شرکت های بیمه بعنوان نایب رئیس این نهاد هم انتخاب شد.

دکتر علی جباری با بیان اینکه روابط عمومی آینه تمام نمای شرکت بیمه است،  در پایان چند پیشنهاد به مدیران روابط عمومی صنعت بیمه ارائه کرد: 

1-ارتباط موثر ، مستمر و ارزیابی گروه های هدف صنعت بیمه و انعکاس نتایج به مدیران ارشد برای تصمیم گیری بهتر

2-نقش روابط عمومی ها در کاهش نارضایتی و انتقال مشکلات به مدیران برای حل آن

3- نقش پیشگیرانه صنعت بیمه در کاهش حوادث و تلفات آن با کمک روابط عمومی ها بعنوان خط مقدم اجرای این نقش

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied