شمانیوز
شما نیوز

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه قزوین

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه در بازدیدی که روز پنج‌شنبه 23 مردادماه 1398 از محل شعبه قزوین داشتند با کارکنان و شبکه فروش این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه قزوین

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، در ابتدای این نشست، نعیم بختیاری رئیس شعبه قزوین با ارائه گزارش عملکرد این شعبه، سهم از بازار و ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را ارائه کرد و سپس اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده در این شعبه را مورد بررسی قرار داد.

 

دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در ادامه این نشست به تشریح برنامه‌ها، دیدگاه‌ها و انتظارات خود از شبکه فروش و نمایندگان پرداخت و ضمن ابراز رضایت از تلاش‌ها و کوشش‌های شبکه فروش و نمایندگان در زمینه جذب پرتفوی و رشد حق‌بیمه‌های صادره، بر تداوم روند فعلی همراه با کنترل و مدیریت ریسک بیشتر تأکید کرد.

 

وی ضمن تأکید بر استراتژی فروش بیمه‌های خرد، به تشریح دلایل اهمیت فروش آن‌ها پرداخت و گفت: در بیمه‌های خرد به واسطه تعدد فروش در محصولات بیمه‌ای با ریسک پایین‌تر مواجه هستیم و از سوی دیگر، احتمال تمدید این‌گونه از بیمه‌نامه‌ها به‌دلیل تسهیل فرآیند تصمیم‌گیری مشتری نسبت به بیمه‌های کلان بیشتر است.

 

وی در ادامه افزود: امیدوار هستیم با طراحی و ارائه محصولات جدید و همچنین با توجه به بازارهای بکری که در حوزه بیمه‌های خرد وجود دارد بتوانیم میزان فروش خود را در این‌گونه بیمه‌نامه‌ها افزایش دهیم.

همچنین وی از همه کارکنان و شبکه فروش درخواست کرد که با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای از نرخ‌شکنی‌های رایج خودداری کنند و همواره سه اصل مهم امانتداری، صداقت و شفافیت را سرلوحه فعالیت‌های‌شان قرار دهند.

 

در پایان نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و مدیرعامل بیمه سینا ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی بیشتر شاهد رشد و ارتقای روزافزون این شرکت باشیم.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied