شمانیوز
شما نیوز

اورمزد در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

امسال نیزمثل سال های گذشته شاهد برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هستیم.

اورمزد در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران

به گزارش خبرنگار شمانیوز: امسال نیزمثل سال های گذشته شاهد برپایی نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران هستیم. این نمایشگاه بزرگترین اجتماع شرکت های داخلی و خارجی این صنعت در ایران و مهم ترین رویداد سال در زمینه لوازم خانگی است که مجموعه تولیدی اورمزد به عنوان یکی ازبزرگترین تولیدکنندگان لوازم آشپزخانه درآن حضور سبزی دارد.

نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران به علت اهمیت بازار خود و همچنین دسترسی کشورهای همسایه به این بازار،ازاهمیت به سزایی برخوردار است. این موضوع خصوصا با توجه به حضور در سال رونق تولید وهمچنین مزیتی که کالاهای ایرانی در قیمت نسبت به مشابه های خارجی خود پیدا کردند، اهمیت بیشتری یافته است.

مجموعه تولیدی اورمزد نیز همانند سالهای گذشته با حضوری بی نظیروغرفه سازی متمایزدراین نمایشگاه شرکت کرده وپذیرای بازدیدکنندگان و شبکه گسترده نمایندگان فروش محصولات این مجموعه از سراسر کشور است. ودر نظر دارد همزمان با برگزاری این نمایشگاه، از محصولات جدید خود رونمایی کند . از اهداف اصلی این مجموعه تولید محصولات متنوع و با کیفیت مطابق با سلیقه هرخانواده ایرانی است.

لازم به ذکراست نوزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ایران از 28آبان تا 1آذرماه سال جاری درحالی،درمحل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود که دراین نمایشگاه غرفه مجموعه تولیدی اورمزد برای خریداران تخفیف هایی را نیز در نظر گرفته است که این شرایط تنها مختص همین نمایشگاه است و بازدیدکنندگان ازاین غرفه می‌توانند از تخفیف نقدی محصولات لوازم خانگی بهره‌مند شوند. حمل رایگان محصول به درب منازل از دیگر مزایایی است که باشگاه خریداران این مجموعه تولیدی برای این نمایشگاه تدارک دیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied