شمانیوز
شما نیوز

سهمیه بنزین خودروهای اسنپ تعیین تکلیف شد + جزییات

مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ آخرین وضعیت سهمیه‌بندی بنزین این تاکسی‌ها را اعلام کرد.

سهمیه بنزین خودروهای اسنپ تعیین تکلیف شد + جزییات

به گزارش شمانیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ژوبین علاقبند مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در توضیح آخرین وضعیت سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌های اینترنتی و پرداخت مابه‌تفاوت افزایش نرخ سوخت به رانندگان این شرکت گفت: از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کلیه سفرهای کاربران راننده‌های فعال تاکسی‌های اینترنتی، در طول ماه به قیمت ۱۵۰۰ تومان محاسبه و در ابتدای ماه بعد به کارت بانکی آن‌ها واریز می‌شود و منظور از کاربران راننده فعال افرادی است  که بیش از ۲۰۰کیلومتر مسافت در ماه سفر از طریق سامانه‌های آنلاین داشته باشند.

 

مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ تاکید کرد: این مبلغ پرداختی تنها برای پرداخت هزینه بنزین قابل استفاده است بدیهی است برای کاربرانی که کمتر از ۲۰۰ کیلومتر در ماه در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت داشته باشند می‌توانند از سهمیه اولیه اختصاصی برای هر ماشین معادل ۶۰ لیتر استفاده کنند.

 

علاقبند اضافه کرد: رانندگان شرکت تاکسی های اینترنتی به این نکته توجه داشته باشند که این مبلغ بر اساس کارکرد و مصرف سوخت استاندارد خودرو بر اساس هر کیلومتر تعریف و به کاربر راننده پرداخت می‌شود.

 

مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش نرخ بنزین آیا کرایه های تاکسی اینترنتی اسنپ افزایش می یابد یا خیر؟ تصریح کرد: نرخ کرایه‌های اسنپ هیچگونه تغییری نداشته و کاربران و مسافران  اسنپ  بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین می توانند مانند همیشه به فعالیت خود ادامه دهند.

 

علاقبند در توضیح پرداخت کمک هزینه به رانندگان برای جبران افزایش نرخ بنزین گفت : اسنپ به منظور تسهیل روند حمل و نقل در نظر دارد تا پیش از اجرای برنامه سهمیه‌بندی  بنزین از طریق تخصیص یک کمک هزینه، خدمت‌رسانی به مسافران و درآمدزایی رانندگانش را تضمین کند.

 

او افزود: به همین منظور برای ۲ روز آینده کمک هزینه‌ای به صورت وام برای جبران افزایش قیمت بنزین به حساب کاربران راننده واریز می‌شود و این مبلغ پس از پرداخت هزینه سهمیه بنزین توسط شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در پایان ماه از حساب اسنپی رانندگان کسر خواهد شد.

 

مدیر عامل شرکت تاکسی اینترنتی اسنپ خاطر نشان کرد : این هزینه‌ها از روز تغییر قیمت بنزین در نظر گرفته شده و لازم به ذکر است این کمک هزینه به کاربران راننده‌ای تعلق می‌گیرد که از فعالیتشان در ناوگان اسنپ بیش از ۳ماه بگذرد و بیش از ۵۰کیلومتر در روز  (تا سقف ۱۵۰ کیلومتر) فعالیت داشته باشند. مبلغ فوق هر ۲۴ساعت پرداخت می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied