شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سیمان خاش گفت :

از سرگیری صادرات سیمان خاش از بندر چابهار

در هفته گذشته و پس از ۶ سال ، یک محموله سیمان صادراتی این شرکت از طریق بندر چابهار به سومالی صادر شد تا این مجموعه ارزآوری از طریق صادرات به مقاصد جدید را با بهره مندی از مرزهای آبی از سربگیرد

از سرگیری صادرات سیمان خاش از بندر چابهار

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از دنیای معدن: مدیرعامل سیمان خاش گفت : در هفته گذشته و پس از ۶ سال ، یک محموله سیمان صادراتی این شرکت از طریق بندر چابهار به سومالی صادر شد تا این مجموعه ارزآوری از طریق صادرات به مقاصد جدید را با بهره مندی از مرزهای آبی از سربگیرد. داوود بختیاری افزود :

در صورت بهبود زیرساخت های بندر چابهار و بهبود امکانات نگهداری و ترخیص محصولات از این پایانه صادراتی ، امکان تداوم صادرات از این بندر وجود دارد. وی داشتن بهترین پوزولان طبیعی کشور در کارخانه سیمان خاش و اهتمام نیروهای بومی این کارخانه را از مزیت های آن برشمرد و تصریح کرد : پوزولان طبیعی تفتان از بهترین نوع آن در طبیعت ایران و حتی دنیا است که به عنوان مزیت سیمان خاش برای استفاده در سازه های آبی همچون سد و پل محسوب می شود.

وی مشکلاتی چون استفاده از سوخت مازوت به جای گاز طبیعی ، مشکلات برگشت ارز صادراتی ، ورود سیمان کم کیفیت وارزان از دیگر استان ها به سیستان و بلوچستان ، سرمایه در گردش ناکافی ، امکانات کم بندر چابهار و نامناسب بودن راه های خاش را از مشکلات این کارخانه برشمرد. وی همچنین از انتقال دفتر مرکزی کارخانه سیمان خاش از تهران به زاهدان در هفته جاری به منظور نظارت و تمرکز بیشتر مدیریت بر فعالیت این کارخانه خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied