شمانیوز
شما نیوز

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس خبر داد:

گام به گام به سوی فرهنگ سازی معدنی

یکی از مهمترین پارامترهای توسعه بخش معدن ایجاد شبکه های ارتباطی و اطلاع رسانی شفاف است که شکل گیری بستر آن جز در فضای پلتفرم استارت آپ ها محقق نخواهد شد.

گام به گام به سوی فرهنگ سازی معدنی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران: وی در ادامه افزود: عضو گیری از جامعه های غیر معدنی در زمینه های مختلف و معرفی جذابیت های معدن می تواند به هدایت تجارت های جدید و سرمایه گذاری در حوزه معدن کمک بسزایی داشته باشد.

عظیمی خاطر نشان کرد: معدنی نمودن برخی از زیرساخت های اجتماعی و تاثیر اطلاعات معدنی در بخش های مختلف جامعه می تواند زمینه ساز ورود دیگر اقشار اجتماعی به حوزه معدن باشد.

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس خاطر نشان کرد: تهیه کتاب هایی با محتوای معدن و نیز فیلم و سریال متاثر از اثربخشی معدن می تواند باعث تغییر دیدگاه جامعه در زمینه معدن شود.

وی با اشاره به بازی های معدنی برای کودکان گفت: تولید بازی هایی با محتوای معدن علاوه بر ایجاد درآمد می تواند در علاقمند کردن کودکان به عنوان سفیران فعلی این بخش برای حضور در بخش معدن در آینده کمک کند.

عظیمی تصریح کرد: بازدیدهای عمومی از مراکز معدنی، موزه های معدن و زمین شناسی و ژئوتوریسم نیز یکی از مواردی است که حضور علاقمندان غیر معدنی را برای آشنایی با معدن و صنایع معدنی در پی خواهد داشت. در این میان حضور خانواده های پرسنل معادن می تواند در انتقال تجربیات بازدید به دیگر اعضای غیر معدنی خانواده اثر بخش بوده و قطعا در هدایت نقدینگی و مشارکت آنها در پروژه ها‌ نقش بسزایی داشته باشد.

عظیمی با اشاره به جذابیت های سرمایه گذاری ، فرآیندهای معدنی و نیازهای بخش معدن برای دست اندرکاران و تهیه کنندگان پلتفرم ها و کد نویسان سیستم های کامپیوتری گفت: کد نویسان سیستم های کامپیوتری قابلیت تبدیل نیازها به شکل گیری ساختارهای جدید تجاری و ایجاد و توسعه بازارهای جدید را فراهم خواهد کرد.

مدیر اجرایی طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس در خاتمه افزود: توسعه فرهنگ و شناخت معدن و صنایع معدنی قطعا نقش موثری در رونق این بخش به عنوان یکی از فرصت های بالقوه در مزیت های رونق تولید و اشتغال پایدار در کشور عزیزمان ایفا خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied