شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نخستین نشست ستاد اجرایی نمایشگاه دائمی نیازهای صنایع

در پی بیانات دیروز مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی ، به دستور وزیر صنعت ، معدن و تجارت نخستین نشست ستاد اجرایی نمایشگاه دائمی با حضور معاونان وزیر ، نمایندگان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی و بخش های مختلف در محل سازمان گسترش برگزار شد.

برگزاری نخستین نشست ستاد اجرایی نمایشگاه دائمی نیازهای صنایع

به گزارش شمانیوز و به نقل از ایدرونیوز:  معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت با اشاره به لبیک وزرات صمت به فرمان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تشکیل دائمی نمایشگاه داخلی سازی صنایع تصریح کرد : ایدرو با توجه به دانش و تجربه برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید مسئولیت اجرای این موضوع را برعهده دارد. محمد باقر عالی برگزاری تخصصی این نمایشگاه براساس رشته صنعت ها ، برپایی استانی و مجازی این نمایشگاه ، اختصاص فضای دائمی و شتاب بخشی اجرای بهینه این فرایند را از جمله مصوبات این نشست برشمرد.

رئیس هیات عامل ایدرو در این نشست با اشاره به تجربه برگزاری نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در تیرماه گذشته گفت : مقرر شده است فضایی جهت برگزاری نمایشگاه داخلی سازی به صورت دائم در محل نمایشگاه بین المللی تهران اختصاص یابد.

محمدباقر عالی افزود :   برای بهره گیری از توان و ظرفیت های کلیه بخش های مرتبط در روزهای آینده فراخوانی در سطح ملی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت همه بخش‌های توانمند، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و نهاد‌های تخصصی، صندوق‌های حمایتی، سازندگان، اصحاب رسانه و سایر ذینفعان در سطح فراگیر ملی برنامه ریزی و برپا می شود.

رئیس هیات عامل ایدرو همچنین اجرای منویات مقام معظم رهبری را اصلی ترین راهبرد رونق تولید دانست و تصریح کرد: ایدرو به عنوان قدیمی ترین سازمان توسعه ای رسالت خود را در بهم رسانی و حمایت از پیوندهای منجر به داخلی سازی شرکت های فناور و شرکت های صنعتی نیازمند تعریف کرده است.

نشست دوم ستاد اجرایی نمایشگاه دائمی نیازهای صنایع یکشنبه آینده برگزار می شود .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied