شمانیوز
شما نیوز

بانک اقتصادنوین امکان فعال‌سازی غیرحضوری رمز دوم پویا را فراهم کرد

به منظور رفاه حال مشتریان و تسریع در فعال‌سازی رمز دوم پویا، امکان فعال‌سازی برنامه ارس بدون مراجعه به شعب بانک اقتصادنوین فراهم شد.

بانک اقتصادنوین امکان فعال‌سازی غیرحضوری رمز دوم پویا را فراهم کرد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ بر اساس اطلاعیه شماره یک روابط عمومی بانک مرکزی ج.ا.ا از ابتدای دی ماه سال جاری انجام تراکنش‌‌های بدون حضور کارت و اینترنت فقط با رمز دوم پویا امکان‌پذیر خواهد بود. پیش از این بانک اقتصادنوین به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌‌های احتمالی و بالاتر بردن امنیت تراکنش‌‌های بانکی و خرید، سامانه تولید رمز یک‌بار مصرف "ارس" را معرفی کرده است. این سامانه برای ارتقای سطح امنیت خدمات مبتنی بر کارت معرفی شده و امکان صدور رمز اول و دوم کارت را به صورت یک‌بار مصرف فراهم آورده است.

 

مشتریان ارجمند بانک اقتصادنوین می‌توانند برای فعال‌سازی اپلیکیشن "ارس" به آدرس www.enbank.ir/aras مراجعه و پس از دریافت نرم‌افزار، با رجوع به اینترنت‌بانک اقتصادنوین و انتخاب منوی کارت نسبت به فعال‌سازی رمز دوم پویا اقدام کنند.

همچنین مشتریانی که پیش از این اینترنت‌بانک خود را فعال نکرده‌اند لازم است ابتدا با ورود به صفحه اینترنت‌بانک اقتصادنوین نسبت به ثبت‌نام اینترنت‌بانک اقدام نموده و سپس مراحل مربوط به فعال‌سازی برنامه ارس را انجام دهند.

 

گفتنی است فعال‌سازی برنامه ارس با مراجعه حضوری به شعب بانک اقتصادنوین نیز امکان‌‌پذیر است.

هموطنان عزیز می‌‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل فرمایند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied