شمانیوز
شما نیوز

در هفته گذشته رقم خورد؛

معامله ۱۷۶ تن پسته در قالب گواهی سپرده کالایی

طی هفته گذشته در بازار گواهی سپره کالایی بورس کالای ایران در مجموع ۲۶ نماد معاملاتی، سه میلیون و ۶۰۷ هزار گواهی به ارزشی بیش از ۱۰۰۹ میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

معامله ۱۷۶ تن پسته در قالب گواهی سپرده کالایی

به گزارش شمانیوز و به نقل از «کالاخبر»؛ معامله گران در جریان معاملات هفته قبل تعداد ۱۷۶ هزار و ۸۲۱ گواهی سپرده پسته فندقی ۳۲-۳۰ را در نماد معاملاتی سه انبار به ارزشی حدود ۱۸۷ میلیارد ریال معامله کردند که این تعداد گواهی معامله شده معادل بیش از ۱۷۶ تن محصول بوده است.

تعداد یک میلیون و ۱۶۲ هزار گواهی سپرده زعفران نگین نیز در نماد معاملاتی پنج انبار تحت کلید بورس با سررسید آبان ۱۳۹۸ معامله شد که ارزشی بیش از ۸۴ میلیارد و ۷۴۱ میلیون ریال را در پی داشت؛ حجمی که معادل دادوستد یک تن و ۱۶۲ کیلوگرم زعفران نگین بوده است.

حجم معاملات گواهی سپرده زعفران پوشال با سررسید انبار آبان ماه امسال به ترتیب به حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ ورقه و ارزش معاملات آن به ۱.۴ میلیارد ریال رسید.

طی هفته گذشته و در نمادهای معاملاتی گواهی سپرده زعفران نگین با سررسید انبار آبان ماه ۱۳۹۹ بیش از ۲ میلیون و ۶۶ هزار ورقه به ارزشی نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال دادوستد شد.

معامله گران همچنین بیش از ۴۷ هزار گواهی سپرده زعفران پوشال سررسید انبار آبان ماه ۱۳۹۹ را نیز به رقمی بیش از ۳.۴ میلیارد ریال خرید و فروش کردند.

در جریان این معاملات تعداد ۶۸۰۰ گواهی سپرده زیره سبز نیز در نماد معاملاتی سه انبار به ارزشی حدود ۲.۴ میلیارد ریال نیز مورد دادوستد قرار گرفت.

این گزارش می افزاید، ارزش معامله بیش از ۱۲۵ هزار و ۶۷۰ هزار گواهی سپرده سکه تمام بهار آزادی نیز به رقمی بیش از ۵۲۹ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied