شمانیوز
شما نیوز

با حضور مدیر عامل؛

شعبه خراسان جنوبی بیمه سرمد افتتاح شد

​شعبه استان خراسان جنوبی بیمه سرمد با حضور مدیرعامل این شرکت افتتاح شد.

شعبه خراسان جنوبی بیمه سرمد افتتاح شد

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهندس مهدی مهدوی در این مراسم با اظهار خرسندی از افتتاح شعبه این شرکت در شهر بیرجند و توسعه خدمت‌رسانی در این استان، گفت: ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌گذاران به ویژه مشتریان بزرگ بیمه سرمد همچون بانک صادرات، جمعیت هلال احمر، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، یکی از مهمترین رویکردهای اصلی این شرکت در استان خراسان جنوبی خواهد بود.

 

مدیرعامل بیمه سرمد از تسریع در فرآیند پرداخت خسارت‌ها در استان خراسان جنوبی با افتتاح این شعبه، خبر داد و افزود: بدون شک، افتتاح شعب در مراکز استان‌ها، افزایش سطح کمّی و کیفی خدمات‌رسانی را در مناطق به همراه خواهد داشت.

 

وی، در ادامه سخنان خویش، دستاوردهای بیمه سرمد در شش ماهه نخست سال جاری را برشمرد و اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری روند رشد و توسعه شرکت به همین صورت ادامه یابد.

 

مدیرعامل بیمه سرمد در پایان مراسم افتتاح شعبه استان خراسان جنوبی، ناصر امیدی را به عنوان سرپرست مدیریت بیمه سرمد در این استان منصوب کرد و حکم انتصاب را به وی تقدیم نمود.

 

بر اساس این گزارش، این مراسم با حضور مدیر امور شعب بانک صادرات استان، به همراه معاونین و روسای مناطق بانک صادرات، مدیران جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، مدیران میراث فرهنگی استان و مسئولین، کارگزاران و نمایندگان صنعت بیمه برگزار شد.

 

این گزارش می‌افزاید، حسن طاهری مشاور و بازرس ویژه مدیرعامل، مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های غیر زندگی و حمیدرضا کتیرایی مدیر شعب و امور استان‌ها نیز در این مراسم، مهندس مهدوی را همراهی کرده بودند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied