شمانیوز
شما نیوز

جوایز برندگان هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد

جوایز برندگان هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شدبا برگزاری مراسم اهدای جوایز ممتاز هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین، برندگان خوش‌اقبال این جشنواره جوایز خود را دریافت کردند.

جوایز برندگان هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین اهدا شد
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین؛ دکتر مرتضی معیری، عضو هیئت مدیره و معاون مالی و پشتیبانی این بانک، با اشاره به رویکرد بانک اقتصادنوین در حوزه ایفای مسئولیت‌های اجتماعی گفت: بانک اقتصادنوین به عنوان یک بنگاه مسئول تاکنون نسبت به احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور و تجهیز مراکز درمانی عام‌المنفعه اقدام کرده است که عمده هزینه‌های این اقدامات از محل منابع بانک تامین شده است.
 
وی برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه را اقدامی در راستای دیگر فعالیت‌های این بانک در حوزه ایفای مسئولیت اجتماعی برشمرد و گفت: با برگزاری این جشنواره بستری فراهم شد تا منابع مشتریان نیک‌اندیش تجمیع و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.
 
 
معیری با قدردانی از حسن اعتماد مشتریان به بانک اقتصادنوین و استقبال چشمگیر ایشان از این جشنواره، عقد قرض‌الحسنه را تجلی بانکداری اسلامی دانست و گفت: بر اساس الزامات قانونی و با نظارت نهادهای ناظر، منابع قرض‌الحسنه صرفاً به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه نظیر تسهیلات ازدواج جوانان و خوداشتغالی مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی تخصیص می‌یابد و از آن‌جاکه این تسهیلات به اقشار نیازمند جامعه پرداخت می‌شود، اثرات خیر آن بی‌‌‌پایان و پاداش حقیقی آن نزد خداوند متعال محفوظ است.
 
 
در ادامه ربیع‌زاده معاون کسب‌‌وکار بانک اقتصادنوین ضمن تبریک به سپرده‌‌گذاران نیک‌اندیش و خوش‌‌اقبال این جشنواره، سنت قرض‌الحسنه را منشا خیر و برکت در جامعه دانست که در اوایل دهه 60 با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد اما متاسفانه به دلیل فشارهای اقتصادی، تورم و مشکلات معیشتی در سال‌های اخیر کم‌رنگ‌تر شده است.
 
ربیع‌زاده با اشاره به استقبال قابل توجه مشتریان بانک اقتصادنوین از این جشنواره ابراز امیدواری کرد با بهبود شرایط اقتصادی این سنت پسندیده بیش‌ازپیش در میان مردم جاری شود.
 
در این مراسم پیام یاغلی، مدیر طرح‌ و برنامه بانک اقتصادنوین نیز گزارشی از روند اجرایی هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین ارائه کرد.
 
 
گفتنی است در هفتمین دوره جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک اقتصادنوین که با هدف ترویج سنت پسندیده قرض‌الحسنه برگزار شد به پاس قدردانی از مشتریان نیک‌اندیش این بانک، ماهیانه پنج میلیون تومان به مدت 18 ماه برای یک نفر، ماهیانه چهار میلیون تومان به مدت 18 ماه برای دو نفر، ماهیانه سه میلیون تومان به مدت 18 ماه برای سه نفر، ماهیانه دو میلیون تومان به مدت 18 ماه برای 12 نفر، ماهیانه یک میلیون تومان به مدت 18 ماه برای 18 نفر و میلیاردها ریال جوایز نقدی دیگر برای اعطا به سپرده‌گذاران واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی این دوره در نظر گرفته شده بود که پس از تایید فرآیند قرعه‌کشی از سوی نهادهای ناظر این جوایز به مشتریان برنده اهدا شد.
 
 
مشتریان ارجمند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین با شماره 48031000-021 تماس حاصل نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied