شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد:

فاینکس ۲۰۲۰ کلاس درس دانش مالی / ایران کوچک بورسی در بزرگترین رویداد مالی

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در هفته اول اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری فاینکس ۲۰۲۰ از تابستان سال جاری آغاز شده و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه یا همان فاینکس بیست بیست، یکم تا چهارم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و پیش از ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه ها برگزار می شود.

فاینکس ۲۰۲۰ کلاس درس دانش مالی / ایران کوچک بورسی در بزرگترین رویداد مالی

به گزارش شمانیوز و به نقل از بورس سنا؛ یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ضمن بیان مطلب فوق به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، گفت: فاینکس یکی از مهمترین ابزارهای معرفی بازارهای مالی از جمله بازار سرمایه به آحاد جامعه است. دوازده دوره برگزاری فاینکس، مسیری بود تا ارکان و نهادهای مالی ارتباطات گسترده ای با مردم و جامعه مخاطبین خود برقرار کنند.

 

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ادامه داد: ما به دنبال فایننشیال اینکلوژن (شمولیت مالی) در کشور هستیم و باید ادبیات بورس را توسعه دهیم. برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یکی از مهمترین ابزار ها برای تحقق این امر است. فرهنگ سازی عمومی، فراهم کردن بستر هموارتر همکاری و تعامل فعالین بازار پول، بیمه و سرمایه کشور و همچنین افزایش مناسبات اقتصادی در قالب شبکه های ارتباطی  از اهداف برگزاری این نمایشگاه است و باز تعریف نقش بازار سرمایه در اقتصاد ملی کشور یکی از کارویژه های این رویداد مهم اقتصادی به شمار می رود.

 

رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با بیان اینکه فاینکس فرصتی است تا نهادهای مالی، سهامداران و عموم مردم ارتباط دو سویه چهره به چهره را تجربه کنند، افزود: طی سال های اخیر نمایشگاه بین‌ المللی بورس، بانک و بیمه نقش مهمی در فرهنگ اقتصادی ایفا کرده و  با اتکا به حضور پرشور مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان، روند رو به رشدی را تجربه کرده است. سال ۹۸ ما شاهد یکی از بهترین دوره های فاینکس بودیم و این رویداد با استقبال بی سابقه ای همراه شد. به اذعان شرکت سهامی نمایشگاه ها و شرکت پیمانکار، فاینکس دوازدهم یکی از نمایشگاه های پر بار در کشور بود. روزانه ۱۰ هزار نفر از دوازدهمین نمایشگاه بورس بانک بیمه بازدید کردند و این میزان استقبال از یک نمایشگاه مالی کم نظیر بود.

 

یاسر فلاح به برنامه های پیش بینی شده در فاینکس۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت: شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس همواره به دنبال افزایش سواد مالی عموم مردم است و از سوی ارکان این شرکت برنامه های متعددی با محور فرهنگ سازی و آموزش اجرایی می شود.نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یک رویداد خدمت محور با هدف انتقال دانش مالی است. بنابراین کارگاه ها و دوره های آموزشی مهمترین ویژگی این رویداد است. شرکت اطلاع رسانی نیز سعی می کند با کارگاه ها و دوره های آموزشی پیش بینی شده، ادبیات و مفاهیم بورسی را در کشور بسط دهد. با برنامه ریزی انجام شده قطعا مخاطبین این نمایشگاه با الفبای بورس آشنا و با دارایی علمی و دانش از فاینکس ۲۰۲۰ خارج می شوند.

 

رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن بیان اینکه فاینکس امروز یک برند و جزء سه نمایشگاه مالی بزرگ جهان است، افزود: فاینکس چه از لحاظ کیفی و چه از لحاظ کمی توسعه چشم گیری را تجربه کرده به طوری که سال گذشته خانم اِستو رِوا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی از فاینکس دوازدهم  به عنوان بزرگترین نمایشگاه مالی یاد کرد.

 

یاسر فلاح ادامه داد: در فاینکس ۲۰۲۰ شاهد چهره های بین المللی اثر گذار خواهیم بود و برنامه های خاصی در حوزه بین الملل پیش بینی شده است. علی رغم شرایط خاصی که در آن هستیم و تحریم های ظالمانه ای که از سوی غرب علیه ایران اسلامی وضع شده، برنامه ای مُدَون و خاص در حوزه بین الملل اجرا می کنیم. همچنین ما در این دوره تلاش می کنیم برای ارتقا کارکرد برنامه و افزایش بهره مندی مشارکت کننده و بازدید کننده، بستری هدفمند و کارآمد جهت تعامل،ارتباط و مذاکره در قالب شبکه های ارتباطی ایجاد کنیم.

 

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: نمایشگاه سیزدهم کلاس درس بزرگ دانش مالی است. در این رویداد دوره های آموزشی متعدد با موضوع مبانی واصول مقدماتی سرمایه گذاری برگزار می شود. علاوه بر آن نهاد های مالی نیز دوره های آموزشی تخصصی را در نمایشگاه بورس بانک بیمه برگزار می کنند.

 

رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ضمن بیان اینکه امیدواریم صنعت بانک کشور به عنوان بال مهم تامین مالی و شرکت های بیمه به عنوان ضلع مهم اقتصاد حضور پر رنگی در این رویداد داشته باشند، ادامه داد: ما معتقدیم بازار سرمایه، بازار بیمه و بازار پول در کنار هم عامل پویایی اقتصاد ملی هستند.

 

یاسر فلاح افزود: با توجه به نگاه سیاست گذاران اقتصادی و مدیران ‌کلان و ارشد اقتصادی به بازار سرمایه به نظر می رسد وظیفه ما در معرفی بازار سرمایه سنگین تر شده است. به ویژه دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با فعالان اقتصادی و تاکید ایشان به حمایت از تولید و سرمایه گذاری در حوزه تعاونی ها و بورس دلگرمی مضاعفی برای فعالین اقتصادی است و ما باید بر اساس رسالت ملی، ارتباط نهاد های مالی، سرمایه گذاران و عموم مردم با یکدیگر را تقویت کنیم.

 

رییس ستاد برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه ادامه داد: این نوید را می دهیم که فاینکس ۲۰۲۰ متفاوت از گذشته وبا رویداد های ویژه و برنامه های جدید برگزار می شود.

یاسر فلاح، به پروژه شرکت اطلاع رسانی تحت عنوان فرهنگ سازی، شهر به شهر، اشاره کرد و افزود: ما آمادگی داریم یک غرفه را به پروژه فرهنگ سازی، شهر به شهر، اختصاص دهیم. در این غرقه یک میز و استند به هر استان اختصاص دارد و فعالان بورسی در نقاط مختلف کشور می توانند با واحد فرهنگ سازی و آموزش شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ارتباط برقرار کنند و در  فاینکس ۲۰۲۰ حضور داشته باشند. غرفه فرهنگ سازی، شهر به شهر، یعنی یک ایران کوچک بورسی در بزگترین رویداد مالی و فعالین اقتصادی در سراسر کشور می توانند متفاضی حضور در پاویون ایران باشند.

 

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس ضمن بیان اینکه رویکرد اصلی این نمایشگاه توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در دارایی‌های مالی است به همه شرکت‌های فعال در صنعت مالی پیشنهاد کرد از این فرصت چهار روزه برای تعامل با مخاطبان و مشتریان خود بهره برداری کنند و ادامه داد: اولین نشست بزرگ فعالان اقتصادی در سال ۹۹ نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است و امیدواریم همچون سالیان گذشته مورد استقبال قرار گیرد و مردم  در کنار  سهامداران، سرمایه گذاران، سپرده گذاران و بیمه گذاران در این نمایشگاه حاضر شوند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied