شمانیوز
شما نیوز

بازدید معاون وزیر صمت از واحد های صنعتی خراسان جنوبی

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت در سفر به استان خراسان جنوبی از کارخانه های نساجی ترنج طبس ، نساجی فردوس و کارخانه صنعت پودر خاور گستر در شهر سرایان بازدید کرد .

بازدید معاون وزیر صمت از واحد های صنعتی خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایدرونیوز: رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در بازدید از کارخانه نساجی فردوس گفت: نساجی فردوس ۱۸ سال قبل به عنوان یک طرح اقتصادی در شهرستان فردوس کلید خورد و پس از چند سال واگذار شد که جزو واگذاری‌های موفق بوده است.

محمد باقر عالی افزود: سطح اشتغال، فعالیت اقتصادی و ارزش آفرینی نساجی فردوس در سال‌های گذشته حفظ شده و برای اینکه این ارزش آفرینی ادامه پیدا کند، برنامه‌ها و توافقات مناسب و تمهیدات لازم برای نساجی فردوس اندیشیده شده است.

مجمد باقر عالی و مدیران ایدرو در این بازدید ها از نزدیک با طرح های توسعه ای در حال اجرا در این واحد های صنعتی آشنا شدند.

قرار است ایدرو در طرح های توسعه واحد های ریسندگی و بافندگی شرکت نساجی فردوس مشارکت کند. با تکمیل واحد ریسندگی  این کارخانه چهار هزار تن به ظرفیت سالانه تولید نخ این شرکت افزوده می شود .

همچنین با بهره برداری از  طرح توسعه خط بافندگی  این شرکت  بیش از ۴ میلیون متر مربع به تولید پارچه این  واحد افزوده می شود .

این دو طرح در مجموع اشتغال زایی ۳۵۰ نفری را موجب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied