شمانیوز
شما نیوز

در سفر معاون وزیر صمت به بیرجند مقرر شد:

سرمایه گذاری مشترک ایدرو برای احداث ۳ کارخانه در خراسان جنوبی

در سفر معاون وزیر صمت و مدیران ایدرو به بیرجند ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و استانداری خراسان جنوبی در راستای اجرای مشارکتی طرح های صنعتی و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری در این استان تفاهم نامه همکاری امضا کردند .

سرمایه گذاری مشترک ایدرو برای احداث ۳ کارخانه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از ایدرونیوز: بر اساس این تفاهم نامه که محمدباقر عالی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایدرو و محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به امضارساندند، ‌دو طرف در طرح تولید استیل کورد و طرح توسعه دو واحد ریسندگی و بافندگی مشارکت خواهند کرد.

پیگیری تامین زیرساخت ها ، تامین و تخصیص منابع مالی مورد نیاز و شناسایی فرصت های سرمایه کذاری صنعتی استان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

کارخانه تولید استیل کورد که در تولید تایر رادیال کاربرد دارد به ظرفیت اسمی سالیانه ۱۵ هزار تن در شهرک صنعتی بیرجند احداث می شود.

طرح توسعه ریسندگی و بافندگی شرکت نساجی فردوس هم دیگر طرح مصوبه دیگر ایدرو است که قرار است با مشارکت سازمان گسترش عملیاتی شود.

محمد باقر عالی در سفر به استان خراسان جنوبی از کارخانه در حال احداث ریسندگی طبس، طرح توسعه نساجی فردوس و شرکت کویر تایر بازدید کرد .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied