شمانیوز
شما نیوز

رحمانی در نشست "تحقق گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های بسیج":

ممانعت از اجحاف به مردم دغدغه وزارت صمت است

​وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دغدغه اصلی ما پس از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین این است که، نگذاریم به مردم عزیزمان اجحاف بشود و در این راه مثل همیشه به کمک بسیج و به ویژه بسیج اصناف نیاز داریم.

ممانعت از اجحاف به مردم دغدغه وزارت صمت است

به گزارش شمانیوز و به نقل از شاتا، رضا رحمانی در نشست "تحقق گام دوم انقلاب با استفاده از ظرفیت‌های بسیج" که با حضور فعالان اقتصادی برگزار شد، با تأکید بر این موضوع افزود: بعد از اجرای طرح افزایش قیمت بنزین، بسیج اصناف برای موضوع کنترل و نظارت بر بازار و قیمت اقلام با استفاده از نیروهای انسانی خود بدون هیچ گونه چشم داشتی اعلام آمادگی کردند که از این روحیه جهادی استقبال می کنیم و جای تشکر دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: سردار سلامی فرمانده محترم کل سپاه نیز دستورات لازم را در این خصوص داده اند که از ایشان نیز تشکر و قدردانی داریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه همواره عده ای سودجو به دنبال سو استفاده از فرصت ها هستند، گفت: در بحث افزایش قیمت بنزین با تمام تلاشمان نمی‌گذاریم که خدای نکرده در حق مردم عزیزمان اجحافی صورت بگیرد.

حل مشکلات حوزه تولید را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانم

رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه های این وزارتخانه برای تحقق رونق تولید تصریح کرد: بنده حل مشکلات تولید و تسهیل فعالیت تولیدگران را تکلیف شرعی و قانونی خود می دانم و با تمام توان در این مسیر حرکت می کنم.

 

مدیون جانفشانی شهداء و بسیجیان هستیم

وی همچنین با تبریک 15 آذرماه؛ سالروز تشکیل بسیج و فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل ارتش بیست میلیونی اضافه کرد: همه فعالیت‌های ما زیر سایه امنیتی است که آن را مرهون جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهداء و بسیجیان هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه اکنون نیز در یک جبهه و جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان در حوزه ساخت داخل بسیجیان این جبهه هستند.

رحمانی همچنین از همکاری وزارت دفاع، بسیج و سپاه پاسداران با وزارت صمت در حوزه نهضت ساخت داخل و داخلی سازی قطعات تشکر و قدردانی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied