شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته بسیج

فرا رسیدن پنج آذر ماه، سالروز صدور فرمان تاریخی و استراتژیک حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل "بسیج مستضعفین" را به حضور مردم فهیم و ولایت مدار ایران عزیز به ویژه همکاران محترم بانک و بسیجیان عزیز تبریک عرض می کنم.

پیام تبریک مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت هفته بسیج

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون متن پیام مدیرعامل بانک به شرح ذیل می باشد؛

 

امروز زمامداران جهانی اذعان دارند که رهبری جهان نیازمند اندیشه­ای ناب است که به لطف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج)، جمهوری اسلامی ایران به برکت اندیشهِ گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه­ای ولی امر مسلمین جهان اسلام در عرصه جهانی پیشرو است.

 

 یکی از راهبردهای پیشرو بودن انقلاب، تکیه حضرت امام(ره) بر مردم و پی­ریزی شجره طیبه بسیج با بهره گیری از ظرفیت مردمی بود  که در برهه­های حساس و تاریخ­ساز انقلاب، با عملکرد جهادی، فداکاری و ایثار، مسیر توسعه کشور را هموار نمود.

 

 در شرایط کنونی به دلیل برجسته شدن موضوع اقتصاد در سطح ملی، نهادهای پولی و مالی و حوزه­های بسیج فعال در این نهادها به عنوان تشکل متکی بر آحاد کارکنان سازمان، سهم و مسئولیت خطیری در مسیر توسعه و آبادانی کشور بر عهده دارند. همه الگوهای توسعه بیانگر این است که از یک سو نقش بعد اقتصادی در توسعه جامعه همواره پررنگ‎تر بوده و نیل به توسعه پایدار در کنار توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره مستلزم پرداختن به مولفه اقتصادی توسعه است و از سوی دیگر نشانگر این است که توسعه پایدار مستلزم توجه به ظرفیت ‎ها و نقاط قوت‎موجود در دولت و ملت ها‎و توسعه پایدار ملی است که خود تکیه بر توسعه اقتصاد دارد. با چنین نگاهی، نقش بانک‎ها، به‌عنوان تسهیل گران پولی و مالی در توسعه پایدار ملی، بارز و برجسته می نماید.

 

بنابراین نقش مسئولیت اجتماعی بسیج در بانک­ها می تواند به عنوان محفل هم­افزایی ظرفیت­های ­انسان‌های شایسته، معتمد، مومن و با قابلیت، حرکت جدی و اثربخش در مسیر توسعه اقتصادی با هدف ایفای نقش در توسعه پایدار ملی تلقی گردد.

 

در بانک توسعه تعاون سیاست ایفای نقش کلیدی بانک در توسعه کشور با مشارکت در طرح های کلان و ملی در سال­های اخیر مشهود بوده و بانک نقش برجسته­ای در زمینه حمایت از طرح‌های ملی در عرصه‌های اشتغالزایی و رونق تولید برعهده گرفته و از طرح‌های ملی از قبیل رونق تولید، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، اشتغال فراگیر، بند الف تبصره ۱۸ حمایت‌های جدی به عمل آورده است که فرهنگ و باور بسیجی و رویکرد و کارکرد بسیجی می تواند در مسیر توسعه بانک، توسعه اقتصاد تعاون محور و در نهایت توسعه ملی ایران عزیز ایفاگر سهم باشد.

 

در این روزهای پرشور و شوق و همزمانی ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم(ص) با ایام باشکوه هفته بسیج، یاد و خاطره بنیانگذار کبیر بسیج، حضرت امام خمینی(ره)، شهدای راهِ امام و انقلاب، آزادگان و ایثارگران همیشه در صحنه و حماسه ساز را گرامی می داریم و همراه با بسیجیان و همکاران بانک از خداوند سبحان برای ملت بزرگ ایران سعادت، عزت و سربلندی خواستاریم و امید داریم که با لطف و عنایت پروردگار بزرگ شاهد توسعه و پیشرفت پایدار ایرانِ سربلند در سطح جهان باشیم.

 

 

 

                                                                                                                                                              حجت الله مهدیان                                                                                                                                                                 رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied