شمانیوز
شما نیوز

در راستای بهبود کیفیت:

ارسال مرسولات پست از طریق خطوط ریلی افزایش می یابد

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست گفت: در راستای تامین هرچه بیشتر رضایت شهروندان و کاهش مدت سیر مرسولات، ارسال بسته و امانات پست از طریق خطوط ریلی کشور افزایش می یابد.

ارسال مرسولات پست از طریق خطوط ریلی افزایش می یابد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست: محسن وطن پرست با اشاره به برنامه های توسعه بخش شبکه پستی در زمینه بهبود کیفیت خدمات، افزود: در حال حاضر ارسال مرسولات از طریق هشت خط ریلی ساری، اصفهان، مشهد، کرمان، بندرعباس، زاهدان، تبریز و شیراز انجام می شود که این تعداد به زودی هم به صورت مستقیم و هم مبادله بین راهی بیشتر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال امانات و بسته های پستی40 درصد بیشتر شده است، اظهار داشت: همکاری بیشتر با راه آهن و استفاده از این شیوه حمل و نقل در خطوط مختلف، کاهش مدت سیر مرسولات به ویژه امانات را به همراه دارد.

او اصلاح خطوط جاده ای را نیز یادآور شد و گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و افزایش ترافیک مرسولات پستی، برنامه افزایش خطوط مبادله ای به صورت مستقیم و فوق العاده با استفاده از ظرفیت های موجود شبکه و همکاری بخش غیردولتی در دستور کار قرار دارد.

وطن پرست به موضوع ساماندهی نمایندگی های توزیع و قبول و پیمانکاران بخش غیردولتی نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام با هدف افزایش بهره وری از ظرفیت های شبکه پستی، مدیریت هزینه ها و تعامل سازنده با بخش غیردولتی در حال انجام است و به زودی شیوه نامه اجرایی آن به کل کشور ابلاغ می شود.

مدیر کل مهندسی عملیات و راهبری سرویس شرکت ملی پست در خصوص استفاده از کارتن های جدید بسته بندی مرسولات در سطح شبکه پستی از مهرماه امسال اظهار داشت: این کارتن ها در مقایسه با کارتن های قبلی از کیفیت مطلوب تر و هزینه ای بسیار کمتر برخوردار است، به همین دلیل هزینه تمام شده بسته بندی برای مشتریان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی با اشاره به اجرای طرح تحول دیجیتال، تغییر رویکرد پست در شیوه خدمات رسانی و افزایش جابجایی بسته و امانات، افزود: کارتن های جدید با توجه به نیاز مشتریان در 9 اندازه و مزین به آرم جدید و فونت اختصاصی شرکت ملی پست طراحی و تولید شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied