شمانیوز
شما نیوز

اخبار پربازدید امروز چهارشنبه 6 آذر | 98/09/06

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

اخبار پربازدید امروز چهارشنبه 6 آذر | 98/09/06

*نحوه دریافت بسته هدیه اینترنت همراه اول و ایرانسل

به منظور تکریم و رضایت مشترکان، همراه اول و ایرانسل بسته‌های هدیه و جبرانی ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

 

divider1

*زمان واریز یارانه بنزین و یارانه نقدی

رییس سازمان برنامه و بودجه کل کشور گفت: یارانه بنزین دهم و یارانه نقدی بیستم هر ماه در حساب خانوار واریز می‌شود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*اختصاص بسته های «هدیه» و «جبرانی» اینترنت همراه اول برای تمامی مشترکان

به منظور تکریم و رضایت مشترکان، همراه اول بسته های هدیه و جبرانی ویژه ای در نظر گرفته است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*طرحی برای مقابله دن کیشوت وار با مشکلات آموزش پایه در کشور!

ماجرا زمانی عجیب‌تر می‌شود که می‌بینیم نمایندگان مجلس تاکید کرده اند که مدارس می‌بایست تنها یا دولتی باشند و یا غیردولتی، که این سوال را به دنبال دارد که آیا در حال حاضر مدرسه‌ای که نه دولتی باشد و نه غیردولتی وجود دارد که برچیدنش نیازمند مصوبه و تعیین زمان برای قرار گرفتن آن در دسته بندی‌های دولتی و غیردولتی باشد؟!divider1

*تعویض رمز دوم ایستا با پویا در دقیقه ۹۵؛ چرا و چگونه باید رمز دوم پویا را فعالسازی کنید؟

مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی طی مصاحبه ای با اشاره به تعداد کلان پروند‌ه های فیشینگ گفت: به صورت روزانه ۸۰۰ پرونده جدید در پلیس فتا ثبت می‌شود که بسیاری از آن‌ها مربوط به فیشینگ است. وی افزود: حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ عدد از این پرونده ها مربوط به پایتخت می باشد.

divider1

*دریافتی معلمان ابتدایی در طرح رتبه‌بندی ۱۰ درصد بیشتر خواهد بود

با اجرای رتبه‌بندی، معلمان در ۵ رتبه و با سنوات ۲، ۶، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ سال خدمت رتبه‌بندی خواهند شد همچنین دریافتی معلمان ابتدایی به دلیل تمام‌وقتی و سختی کار بیشتر، ۱۰ درصد بیشتر خواهد بود.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*فوری/ اینترنت تلفن همراه در تهران وصل شد

اتصال اینترنت موبایل در تهران (جز شهرستان‌های غرب استان تهران) و برخی دیگر از استان‌ها از عصر امروز آغاز شده و تا چند ساعت دیگر تکمیل خواهد شد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

 

*آشنایی با پیامد‌های قانونی ورشکستگی تجار

ورشکستگی در لغت به معنای درماندگی در کسب و تجارت و حالت بازرگانی است که در تجارت زیان دیده است و بدهی او بیش از داراییش باشد. ورشکستگی در اصطلاح حقوق تجارت، حالت تاجری است که از پرداخت دیون خود متوقف شود؛ یعنی نتواند تعهدات تجاری خود را عملی کند.divider1

*توطئه بسیار خطرناکی توسط مردم نابود شد/ لازم می دانم تکریم و تعظیم خود را به ملت بزرگ ایران تقدیم کنم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، اتفاقات اخیر را توطئه‌ی عمیق، وسیع و بسیار خطرناک خواندند و افزودند: دشمنان برای طراحی این توطئه، هزینه بسیاری کرده و مترصد فرصتی بودند تا در یک بزنگاه آن را با استفاده از اقدامات تخریبی و آدم کُشی و شرارت، انجام دهند و تصور کردند قضیه‌ی بنزین فرصت مورد نظر آن‌هاست و لشکر خود را وارد میدان کردند؛ اما ملت ایران با نمایش پرشکوه خود، حرکت دشمن را نابود کرد.
divider1

 

*حمله کوبنده علی پروین

علی پروین بار دیگر مخالفت خود را با حضور مربیان خارجی در ایران اعلام کرد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*حجاب جنجالی آزاده نامداری سوار بر موتور + فیلم

به تازگی فیلمی از آزاده نامداری سوار بر موتور با حجابی جنجالی در فضای مجازی منتشر شده است. جزئیات را در فیلم زیر تماشا کنید.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*با خودروی ۵۰۰ میلیونی، منتظر یارانه بنزین نباشید/ شرکتهای ایرانی ۳۰ هزار واحد مسکونی در سوریه می‌سازند/ یک بانک ۱۸ هزار کارمند را با ربات جایگزین می‌کند/ بازگشت دلار از مسیر صعودی/ سقوط سهام یک خودروساز با معرفی محصول جدید!

این پیمانه تیتر‌هایی همچون شاخص کل بورس در آستانه کانال ۳۱۰ هزار واحدی، آنکارا ارز دیجیتال منتشر می‌کند، وزیر صنعت: نسبت به نرخ گازوئیل حساسیت دارم، یارانه بنزین دهم هرماه پرداخت می‌شود، کاهش تعداد چک‌های برگشتی، وزیر صنعت قول توقف افزایش قیمت‌ها را داد، حباب موقت در بازار سکه، زیان انباشته “سمایه” به ۴۸.۳ برابر سرمایه آن رسید و تاسیس بانک مشترک ایران و سوریه را در بر دارد.

divider1

*یارانه خوب، یارانه بد! /چرا مجلس به دنبال استیضاح وزراست؟ /تابوی حساب‌های بانکی بالاخره شکست!

عبور بازار‌ها از بنزین، در انتظار بازگشت اینترنت به تلفن‌های همراه، توپ شفافیت در زمین بهارستان، معمای ۶ میلیون خانوار جامانده از دریافت بسته حمایتی، کاهش ۱۹ میلیون لیتری مصرف بنزین، بازی دولت‌ها با دلار، داستان خودروی هیبریدی در ایران، ماموریت اصلاح‌طلبان به عارف، دعوت عجیب از لیاخوف در تجمع میدان انقلاب و توقف ساخت پلاسکو از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.

divider1

*برانکو سرمربی تیم ملی شد! + عکس

صفحه توئیتر روزنامه ایران ورزشی دقایقی پیش از سرمربیگری برانکو در تیم ملی خبر داد.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*قیمت طلا،قیمت سکه،قیمت ارز،قیمت دلار امروز چهارشنبه 98/09/06

قیمت سکه تمام‌‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۲۲۳ هزار تومان، طلای ۱۸عیار هم ۴۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت دلار در بازار آزاد به ۱۲ هزار و ۲۴۹ تومان رسیده است.

جهت مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنیدdivider1

*پاسخ سوال ایرانیان درباره «اینترنت» دست کیست؟!

البته از فعل و انفعالاتی که در مراجع تصمیم گیری در این خصوص رخ داده اطلاع خاصی در دست نیست؛ اما آنچه واضح است، تداوم قطعی اینترنت همراه در بسیاری از نقاط کشور است؛ موضوعی که برای بسیاری این سوال را به وجود آورده که چرا به رغم برقراری امنیت کامل در سراسر کشور، هنوز اینترنت همراه در بسیاری از نقاط کشور قطع مانده؟divider1

دولت شرایط اقتصادی را مهیا کند تا انتخابات پرشور برگزار شود

اتفاقات رخ داده در دو هفته گذشته ـ که بر سر گرانی بنزین افتاد ـ کم کم در حال نشان دادن اثرات خود در مباحث سیاسی است. برخی کارشناسان بر این باورند به رغم اینکه حساب مردم از اغتشاش کننده‌ها جداست، ولی همچنان نسبت به سیاست‌های اقتصادی دولت معترضند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فاطمه دشت بین

    یارانه