شمانیوز
شما نیوز

توسط گروه مالی پاسارگاد صورت گرفت؛

ایجاد بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه بازی‌های رایانه‌ای با همکاری شرکت شناسا

بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای با امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت‌های شناسا (از شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد)، مبین وان کیش و دیدگاهان نوین در تاریخ 26 آبان سال 98 و با همکاری بنیاد بازی‌های رایانه‌ای معرفی شد و آغاز به کار کرد.

ایجاد بزرگترین صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه بازی‌های رایانه‌ای با همکاری شرکت شناسا
به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد ، این صندوق از نوع صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه است و حوزه فعالیت آن، بازی‌های یارانه‌ای، انیمیشن و محتوای دیجیتال است.
 

حامد ساجدی مدیرعامل شرکت شناسا در مراسم انعقاد این تفاهمنامه، طی سخنانی با اشاره به اهمیت دنیای مجازی در زندگی روزمره گفت: به تصور ما سبک زندگی اهمیت ویژه‌ای دارد و تغییر روزمره آن متناسب با فناوری‌های نو همه ما را متأثر می‌کند. حضور فناوری اطلاعات، فضای مجازی و به تعبیری دنیای مجازی در زندگی روزمره همه مردم، روز به روز در حال تغییر چهره زندگی است.

 

از این‌رو، به نظر می‌رسد بازی‌نمایی پدیده‌ها و اتفاقات می‌تواند اهمیت زیای داشته‌باشد. این امر صرفا حوزه سرگرمی را شامل نمی‌شود. بلکه بحث ساخت فرهنگ، بازی‌های جدی و پرکردن اوقات فراغت جامعه را می‌تواند پوشش دهد. وی ادامه داد: بازی این فرصت را فراهم می‌کنند که انسان‌ها رویاهای خود را زندگی کنند. ایمان داریم که حوزه بازی، حوزه آینده‌داری است و صرفا نمی‌توان با گرته برداری و تکرار تجربه‌های دیگران در آن نقش‌آفرینی کرد. توانمندی خوبی در میان جوانان خوش‌فکر و فناورمان داریم که می‌تواند فرصت‌های خوبی را برای ما ایجاد کند. فکر می‌کنیم که این حوزه قابلیت جهانی شدن را دارد و امکان توسعه بازار در ابعاد منطقه‌ای و فراملی را نیز داراست و ما هم در پی تسریع در این حوزه هستیم.

 

وی افزود: در مورد سبک زندگی ما استارتاپ‌ بازی‌سازی پاسارگاد (آروند استودیو) را داریم که به بازی سازی و ارائه بازی‌ها در پلتفرم‌های هوشمند می‌پردازد. این تیم به عنوان اولین تیم از ایران در استیشن اف، بزرگ‌ترین کمپ استارت آپی جهان در فرانسه مورد پذیرش قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بازی جوخه آتش (Guns N’ Heroes) که یکی از عناوین در دست تولید در آروند استودیو است و در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران صاحب 1 غزال زرین و 2 لوح تقدیر شده بود، به عنوان طرح پیشنهادی برای استیشن اف ارسال شد و در نهایت پس از طی مراحل مختلف و دشوار گزینش، این بازی توانست جواز حضور آروند را در ایستگاه اف کسب کند.

 

مدیر عامل شرکت مبین وان کیش نیز در این مراسم به اقدمات ارزشمند شرکت شناسا در حوزه سرمایه‌گذاری‌های پرخطر اشاره کرد و گفت: بین بازیگران سرمایه‌گذار دیجیتال و حوزه بازی‌های رایانه‌ای بررسی‌هایی با نگاه «کارآمد بودن» انجام دادیم و این فرصت سرمایه‌گذاری را در مجموعه «شناسا» یافتیم که یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر قدیمی است و کارنامه درخشانی در سرمایه‌گذاری‌های خود دارد. این مجموعه در حوزه بازی‌های رایانه‌ای هم سرمایه‌گذاری‌های خوبی داشته و در برخی از آنها موفقیت‌های بین‌المللی هم کسب کرده‌است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied