شمانیوز
شما نیوز

رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت:

گسترش فرهنگ بسیجی یک ضرورت است

رئیس هیات عامل ایمیدرو در دیدار با اعضای پایگاه بسیج این سازمان، بر گسترش فرهنگ بسیجی در شرایط امروز کشور تاکید کرد. وی همچنین در این دیدار از گروه کوهنوردی بسیج ایمیدرو که موفق به فتح قله دماوند شد، تقدیر کرد.

 گسترش فرهنگ بسیجی یک ضرورت است

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو): خداداد غریب پور به مناسبت هفته بسیج، در دیدار با اعضای بسیج این سازمان که با حضور حمید اوصالی فرمانده پایگاه ایمیدرو برگزار شد، گفت: ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان ولایتمدار و انقلابی، امیدوار هستیم تقویت هرچه بیشتر این نهاد مردمی و آمادگی این قشر در امور مختلف، مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: گسترش فرهنگ بسیجی و تلاش شما عزیزان در ایجاد روحیه ایثار، فداکاری و آرمان خواهی در شرایط امروز کشور، یک ضرورت است.

رییس هیات عامل ایمیدرو گفت: هفته بسیج را خدمت بسیجیان سرافراز تبریک عرض می کنم و از پروردگار توفیق روز افزون شما را در راه آرمان های نظام اسلامی آرزومندم.

غریب پور در پایان این برنامه، از اعضای تیم کوهنوردی بسیج ایمیدرو تقدیر به عمل آورد. حسین قاسمی، کیقباد امیری، وحید فربد و سید احمد بزار جزایزی از اعضای گروه کوهنوردی بسیج ایمیدرو، تابستان امسال موفق به فتح قله دماوند شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied