شمانیوز
شما نیوز

تولید گندله خام اولیه در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

تولید گندله خام اولیه در کارخانه گندله سازی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در آبان ماه ۹۸ آغاز شد.

تولید گندله خام اولیه در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد خوزستان: مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در بازدید از کارخانه گندله سازی در جریان مراحل راه اندازی این بخش قرار گرفته و تولید گندله خام اولیه توسط ۶ عدد دیسک دوار رسما آغاز شد.

محمد مدنی فر در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی گفت: تغذیه دیسک های دوار با ظرفیت اسمی ۱۱۰ تن در ساعت به وسیله میکس کنسانتره با بنتونیت و پاشش آب انجام می گیرد و جهت پیش گرمایش، گندله خام یا green plete  فراهم می گردد. 

وی افزود: گندله نهایی پس از خروج از کوره توسط سیرکولار کولر سرد شده و در مرحله احیا به آهن اسفنجی تبدیل می شود و پس از ذوب نیز به محصولات فولادی جهت استفاده تبدیل می گردد.

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد ضمن تشکر از همه ی کارکنان و مسئولان، توضیحاتی در خصوص اهمیت راه اندازی کارخانه گندله سازی و تولید گندله به عنوان صنایع بالادستی فولاد بیان کرد و با اشاره به نام گذاری سال ۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید، از عزم جدی کارکنان این شرکت برای به تولید رساندن کارخانه گندله سازی خبر داد. 

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: این شرکت به عنوان یکی از مجموعه های تاثیرگذار در تولید پایدار کنسانتره و گندله در منطقه و کشور، بدنبال تحقق سند چشم انداز ۱۴۰۴ یعنی تولید ۵۵ میلیون تن فولاد است. 

گفتنی است، عمده سهام شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در اسفند ۹۶ در تملک شرکت فولاد خوزستان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied